ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ НАСКРІЗНОЇ ЛІНІЇ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ «ЗДОРОВ’Я І БЕЗПЕКА»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163483Ключові слова:
Підготовка вчителя математики, методика навчання математики, позакласна робота, наскрізні лінії, здоров’язберігаючі технології, здоров’я, студенти.Анотація
У статті висвітлюється актуальність підготовки майбутніх вчителів математики до реалізації наскрізної лінії ключових компетентностей «Здоров’я і безпека». Розглянуто особливості підготовки майбутніх вчителів математики до реалізації наскрізної лінії ключових компетентностей «Здоров’я та безпека». Розроблено методичні рекомендації щодо підготовки майбутніх учителів математики до реалізації наскрізної лінії ключових компетентностей «Здоров’я і безпека».Посилання
Васильєва Д. В., Василюк Н. І. Збірник задач з математики.
5–9 класи. (Наскрізні лінії компетентностей та їх реалізація). ‒ К.: Видавничий дім «Освіта», 2017. ‒ 112 с.
Годованюк Т. Л. Методична підготовка майбутнього вчителя математики у процесі вивчення елементарної математики / Т. Л. Годованюк //Дидактика математики: проблеми і дослідження: міжнародний збірник наукових робіт / редкол.: О. І. Скафа (наук. ред.) та ін.; Донецький нац. Ун-т; Інститут педагогіки Акад. пед. наук України; Національний пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Донецьк, 2013. – Вип. 39. – С. 11–16.
Оновлення програм для базової загальної середньої освіти [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.ed-era.com/mon59/
Товкун Л. «Професійна підготовка майбутніх педагогів з питань збереження та зміцнення здоров’я школярів»/Л. Товкун, Н. Коцур// [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.social-science.com.ua/публікація/1143_Професійна%20підготовка%20майбутніх%20педагогів%20з%20питань%20збереження%20та%20зміцнення%20здоров’я%20школярів