РОЛЬ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «РЕЖИСУРА В ТАНЦІ» У РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Людмила Гекалюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163485

Ключові слова:

Творчий потенціал, інтегрований підхід, режисура в танці, вчителі хореографії, роль інтегрованого курсу, акторська майстерність, сценічний рух, грим, організація хореографічних заходів, сценарна робота.

Анотація

У статті досліджуються питання розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів хореографії в процесі викладання інтегрованого курсу «Режисура в танці». Акцентується увага на інтегрованому підході до структурування змісту навчання, його ефективності та значення для розвитку творчого потенціалу студентів-хореографів. У статті розкривається зміст інтегрованого курсу «Режисура в танці» та його складові. Автор звертає увагу на практичну частину занять, зміст яких направлений на розвиток творчого потенціалу студентської молоді як майбутній учителів хореографії.

Біографія автора

Людмила Гекалюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри хореографії і художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Андрощук Л. М. Розвиток творчого потенціалу в процесі постановки творчого проекту як аспект професійної підготовки майбутнього вчителя хореографії / Л. М Андрощук // Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Умань, 23‒24 травня 2014 р.) / ред. кол. О. В. Дудник, Л. М. Андрощук. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2014. – С. 7‒12.

Грим :навчально-методичний посібник / уклад. Л. Ю. Гекалюк – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – 120 с.

Коменський Я. А. «Обрані педагогічні твори». Т.2. – М.: Педагогіка, 1982.

Кондаков Н. Логический словарь-справочник. / Н. Кондаков. – М.: Наука, 1975. – 720 с.

Кох И. Э. Основы сценического движения [Електронний ресурс] / И. Э. Кох – Режим доступу: http://log-in.ru/books/osnovy-scsenicheskogo-dvizheniya-kokh-i-e-raznoe/

Основи сценічного руху : навчально-методичний посібник для студентів мистецько-педагогічних спеціальностей / уклад. Людмила Юріївна Гекалюк. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – 120 с.

Шелудько І. Роль інтегрованих спецкурсів до підготовки майбутніхучителів технологій / І. Шелудько // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 132. ‒ С. 159‒162. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/Nz_p_2014_132_42

##submission.downloads##

Як цитувати

Гекалюк, Л. (2019). РОЛЬ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «РЕЖИСУРА В ТАНЦІ» У РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 113–120. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163485

Номер

Розділ

Статті