РОЛЬ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «РЕЖИСУРА В ТАНЦІ» У РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163485Ключові слова:
Творчий потенціал, інтегрований підхід, режисура в танці, вчителі хореографії, роль інтегрованого курсу, акторська майстерність, сценічний рух, грим, організація хореографічних заходів, сценарна робота.Анотація
У статті досліджуються питання розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів хореографії в процесі викладання інтегрованого курсу «Режисура в танці». Акцентується увага на інтегрованому підході до структурування змісту навчання, його ефективності та значення для розвитку творчого потенціалу студентів-хореографів. У статті розкривається зміст інтегрованого курсу «Режисура в танці» та його складові. Автор звертає увагу на практичну частину занять, зміст яких направлений на розвиток творчого потенціалу студентської молоді як майбутній учителів хореографії.Посилання
Андрощук Л. М. Розвиток творчого потенціалу в процесі постановки творчого проекту як аспект професійної підготовки майбутнього вчителя хореографії / Л. М Андрощук // Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Умань, 23‒24 травня 2014 р.) / ред. кол. О. В. Дудник, Л. М. Андрощук. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2014. – С. 7‒12.
Грим :навчально-методичний посібник / уклад. Л. Ю. Гекалюк – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – 120 с.
Коменський Я. А. «Обрані педагогічні твори». Т.2. – М.: Педагогіка, 1982.
Кондаков Н. Логический словарь-справочник. / Н. Кондаков. – М.: Наука, 1975. – 720 с.
Кох И. Э. Основы сценического движения [Електронний ресурс] / И. Э. Кох – Режим доступу: http://log-in.ru/books/osnovy-scsenicheskogo-dvizheniya-kokh-i-e-raznoe/
Основи сценічного руху : навчально-методичний посібник для студентів мистецько-педагогічних спеціальностей / уклад. Людмила Юріївна Гекалюк. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – 120 с.
Шелудько І. Роль інтегрованих спецкурсів до підготовки майбутніхучителів технологій / І. Шелудько // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 132. ‒ С. 159‒162. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/Nz_p_2014_132_42