АКТУАЛИЗАЦИЯ ТВОРЧЕСКОГО ПОТЕНЦИАЛА БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ В ПРОЦЕССЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Эмилия Гуцало Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163486

Ключові слова:

Творчий потенціал, творча активність, креативність, психічні процеси і властивості, особистісні якості, творчі завдання.

Анотація

У статті проаналізовано проблему актуалізації творчого потенціалу студентів педагогічного університету, визначено зміст понять «творчий потенціал», «творча активність», встановлено деякі паралелі між якостями й властивостями індивіда, котрі можуть інтенсивно формуватися й одержувати імпульс до розвитку саме засобами мистецтва. Встановлено можливості використання творчих ситуацій і завдань на імпровізацію як одного із засобів, що відображують динаміку розвитку музичних здібностей студентів.

Біографія автора

Эмилия Гуцало, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

Посилання

Кан-Калик В. А. Педагогическое творчество учителя / В. А. Кан-Калик, Н. Д. Никандров. – М, 1987. – 159 с.

Мазель Л. А. Проблемы классической гармонии / Л. А. Мазель. – М., 1972.

Моляко В. О. Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень / В. О. Моляко, О. Л. Музика. – Житомир: Рута, 2006. – 320 с.

Морозов В. П. Биофизические основы вокальной речи / В. П. Морозов. – Л.: Наука, 1977. – 230 с.

Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості: [підручник] / Світлана Олександрівна Сисоєва. – К. : Міленіум, 2006. – 344 с.

Guilford J.P. Creativity: a quarter century of progress // Perspectives in Creativity (Eds. L. A. Sternberg R. J. Identifying and Developing Creative Giftedness // Roeper Review. – 2000. – Vol. 23. – No. 2. – P. 60–64.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гуцало, Э. (2019). АКТУАЛИЗАЦИЯ ТВОРЧЕСКОГО ПОТЕНЦИАЛА БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ В ПРОЦЕССЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 121–128. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163486

Номер

Розділ

Статті