АКТУАЛИЗАЦИЯ ТВОРЧЕСКОГО ПОТЕНЦИАЛА БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ В ПРОЦЕССЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163486Ключові слова:
Творчий потенціал, творча активність, креативність, психічні процеси і властивості, особистісні якості, творчі завдання.Анотація
У статті проаналізовано проблему актуалізації творчого потенціалу студентів педагогічного університету, визначено зміст понять «творчий потенціал», «творча активність», встановлено деякі паралелі між якостями й властивостями індивіда, котрі можуть інтенсивно формуватися й одержувати імпульс до розвитку саме засобами мистецтва. Встановлено можливості використання творчих ситуацій і завдань на імпровізацію як одного із засобів, що відображують динаміку розвитку музичних здібностей студентів.Посилання
Кан-Калик В. А. Педагогическое творчество учителя / В. А. Кан-Калик, Н. Д. Никандров. – М, 1987. – 159 с.
Мазель Л. А. Проблемы классической гармонии / Л. А. Мазель. – М., 1972.
Моляко В. О. Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень / В. О. Моляко, О. Л. Музика. – Житомир: Рута, 2006. – 320 с.
Морозов В. П. Биофизические основы вокальной речи / В. П. Морозов. – Л.: Наука, 1977. – 230 с.
Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості: [підручник] / Світлана Олександрівна Сисоєва. – К. : Міленіум, 2006. – 344 с.
Guilford J.P. Creativity: a quarter century of progress // Perspectives in Creativity (Eds. L. A. Sternberg R. J. Identifying and Developing Creative Giftedness // Roeper Review. – 2000. – Vol. 23. – No. 2. – P. 60–64.