РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Наталка Дудник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163488

Ключові слова:

Професійна підготовка, педагогічна практика, професійні компетентності, майбутній педагог.

Анотація

У статті проаналізовано деякі актуальні питання організації та проведення педагогічної практики в системі фахової підготовки майбутніх учителів в площині формування у них професійних компетентносте; розглянуто погляди вчених на поняття професійних компетентностей та їх формування у майбутнього учителя під час педагогічної практик; виокремлено та проаналізовано функції педагогічної практики та їх роль у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів; доведено, що педагогічна практика є важливим чинником у формуванні професійно важливих якостей майбутнього педагога.

Біографія автора

Наталка Дудник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Козій М. К. Психолого-педагогічні умови удосконалення педагогічної практики студентів: метод. посіб. / Микола Кузьмич Козій. – К.: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2001. – 141 с.

Уйсімбаєва Н. В. Проблеми компетентнісного підходу підчас підготовки педагогічних кадрів. – Збірник наукових праць: Наукові записки. – Випуск 76. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – С. 401‒411.

Закон України «Про освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/law/2231/ – Назва з екрана.

Професійна підготовка сучасного учителя: проблеми і орієнтири. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://eenu.edu.ua/uk/articles/ profesiyna-pidgotovka-suchasnogo-uchitelya-problemi-i-oriientiri. – Назва з екрана.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дудник, Н. (2019). РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 129–135. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163488

Номер

Розділ

Статті