РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163488Ключові слова:
Професійна підготовка, педагогічна практика, професійні компетентності, майбутній педагог.Анотація
У статті проаналізовано деякі актуальні питання організації та проведення педагогічної практики в системі фахової підготовки майбутніх учителів в площині формування у них професійних компетентносте; розглянуто погляди вчених на поняття професійних компетентностей та їх формування у майбутнього учителя під час педагогічної практик; виокремлено та проаналізовано функції педагогічної практики та їх роль у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів; доведено, що педагогічна практика є важливим чинником у формуванні професійно важливих якостей майбутнього педагога.Посилання
Козій М. К. Психолого-педагогічні умови удосконалення педагогічної практики студентів: метод. посіб. / Микола Кузьмич Козій. – К.: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2001. – 141 с.
Уйсімбаєва Н. В. Проблеми компетентнісного підходу підчас підготовки педагогічних кадрів. – Збірник наукових праць: Наукові записки. – Випуск 76. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – С. 401‒411.
Закон України «Про освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/law/2231/ – Назва з екрана.
Професійна підготовка сучасного учителя: проблеми і орієнтири. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://eenu.edu.ua/uk/articles/ profesiyna-pidgotovka-suchasnogo-uchitelya-problemi-i-oriientiri. – Назва з екрана.