ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ: МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Ольга Музика Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163493

Ключові слова:

Професійний саморозвиток, підготовка, майбутній учитель образотворчого мистецтва, мотив, мотивація, цінності, мотиваційно-ціннісна сфера особистості, самореалізація.

Анотація

У статті розглядається важливе питання мистецько-педагогічної освіти: мотиваційно-ціннісний аспект проблеми підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до професійного саморозвитку. Охарактеризовано сутність понять «мотив», «мотивація», «цінності» та «мотиваційно-ціннісна сфера особистості». Розкривається роль педагога-наставника в контексті формування у студентів стійкої внутрішньої мотивації до саморозвитку і самореалізації у професійно-творчій діяльності.

Біографія автора

Ольга Музика, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Андреев В. И. Педагогика творческого саморазвития / В. И. Андреев. – Казань: Изд-во Казанского университета, 1996. – 566 с.

Бердяев Н. А. Самопознание: опыт философской автобиографии / Н. А. Бердяев. – М.: Мысль, 1990. – 220 с.

Гегель Г. Ф. Феноменология духа: [пер. с нем.] / Г. Ф. Гегель; Рос. Акад. наук, Ин-т философии. – Москва: Наука, 2000. – 495 с., с. 315

Гессен С. И. Основы педагогики. Введение в прикладную философию / С. И. Гессен. – М. : «Школа-Пресс», 1995. – 448 с.

Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2009. – 448 с.

Копець Л. В. Психологія особистості: Навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. – 2-ге вид. – К.: Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2008. – 458 с.

Костенко М. А. Педагогічні умови професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя : автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / М. А. Костенко. – Х., 2004. – 20 с.]

Педагогика: Большая современная энциклопедия / [Сост. Е. С. Рапацевич]. – Мн. : «Соврем. слово», 2005. – 720 с.

Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; За ред. І. А. Зязюна. ‒ К. : Вища школа, 1997. – 349 с.

Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька : [навчальний посібник] / О. П. Рудницька. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2005. – 360 с.

Селевко А. Г. Социально-воспитательные технологии // Школьные технологи / А. Г.Селевко, Г. К. Селевко – 2002. – № 3. – 176с., С. 163‒164.

Сластенин В. А. Общая педагогика: [учеб. пособ.]: в 2 ч. В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов / под ред. В. А. Сластенина. – М.: Владос. – Ч. 2 – 2002. – 256 с.

Федотова Л. Оценка качества начального профессионального образования / Е. Рыкова, Л. Федотова. – М.: Прометей, 2000. – 255 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Музика, О. (2019). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ: МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ АСПЕКТ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 150–158. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163493

Номер

Розділ

Статті