ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163494Ключові слова:
Валеологія, освіта, навчання, виховання, валеологічна освіта, діяльність, проблемні ситуації, валеологічна культура.Анотація
В статті розглядаються питання формування валеологічної готовності майбутнього вчителя до проведення освітньої роботи в закладах освіти. Становлення інтелектуальної цілісності особистості ‒ процес багатоаспектний, вирішальна роль у ньому належить освіті і навчанню, що переконливо доведено дослідженням. Розвиток особистості майбутнього вчителя пов’язаний з якісно відмінною від традиційної педагогічною технологією. Вона передбачає реалізацію особистісно-діяльнісного підходу як провідної стратегії валеологізації педагогічної освіти. Діяльність є тим механізмом, який дозволяє перетворити сукупність зовнішніх впливів у власне розвиваючі новоутворення особистості вчителя.Посилання
Азаров Ю. П. Тайны педагогического мастерства: [учебное пособие] / Ю. П. Азаров. – М.: МПСИ ; Воронеж: МОДЭК, 2004. – 432 с. 3
Амосов Н. М. Раздумья о здоровье. – Свердловск: Средне-уральское книжное изд-во, 1987. – 173 с.
Андрущенко В., Губерський Л., Михальченко М. Культура. Ідеологія. Особистість. – К., 2002. – 367 с. 10
Бех І. Д. Психологічні джерела виховної майстерності: [навчальний посібник] / І. Д. Бех. – К.: Академвидав, 2009. – 248 с.
Волотовська З. Ф., Царенко А. В., Ситник С. І. Валеологічна та екологічна спрямованість викладання курсу «Основи психогігієни» в педагогічному інституті // Всеукр. наук-практ. конф. – Львів, 1993. – Ч. 1. – С. 71‒75.
Закон України «Про освіту» (від 5.09.2017 року) http://osvita.ua
##submission.downloads##
Як цитувати
П’ясецька, Н., & Білан, В. (2019). ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 159–168. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163494
Номер
Розділ
Статті