КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ХУДОЖНЬО-ГЕРМЕНЕВТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МУЗИКИ ТА ХОРЕОГРАФІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163497Ключові слова:
Інтерпретація, сприйняття, розуміння, вираження, перцептивний компонент, когнітивний компонент, праксеологічний компоненти.Анотація
У статті представлено сутність та компонентна структура художньо-герменевтичної компетентності майбутнього викладача музики та хореографії. Визначено перцептивний компонент, що охоплює вміння сприймати фізичні та смислові аспекти тексту, здатність до емоційно-експресивного сприйняття; когнітивний компонент, що охоплює вміння виявляти контекстуальні значення знаків, встановляти взаємозв’язки його елементів; праксеологічний компонент, що об’єднує репрезентативні, інтерпретаційні, виконавські вміння, здатність до вираження власного розуміння текстуальних смислів.Посилання
Брунер Дж.Психология познания. За пределами непосредственной информации. – [Електронний ресурс] // Джером Брунер. – Москва: 1977 Режим доступу: http://www.manybooks.org/auth/3931/book/ 11459/bruner_dj/psihologiya_poznaniya
Бучило Н. Ф., Чумаков А. Н. Б 94 Философия: Учебное пособие. / [Електронний ресурс] // Н. Ф. Бучило А. Н. Чумаков Б 94 Философия: Учебное пособие. – М.: 2001. – 447с. – (2-е) / Режим доступу: http://poisk-istini.com/literatura/filosofija-uchebnoe-posobie-buchilo
Величковский Б. М. Когнитивная наука. Основы психологии познания / [Електронний ресурс] // Б. М. Величковский. – Москва: Академия, 2006. – 468 с. – (4-е). / Режим доступу: http://sun.wearoptom.com/ narkologiya/kognitivnaya-nauka-osnovy-psihologii-poznaniya-b-m-velichkovskiy-tom-2
Ліппс Теодор, Перевод: Ильин С./[Електронний ресурс] // Теодор Липпс – Эстетика, Жанр: философия, Издание: 2006 г. / Режим доступу: https://www.e-reading.club/chapter.php/1022035/0/Lipps_-_Estetika.html
Рудницька О. П. Педагогіка. Загальна та мистецька ‒ Навчальний посібник / Оксана Петрівна Рудницька. – Київ: Інтерпроф, 2002. – 270 с.
Степанова Л. В. Методологічні основи дослідження герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики і хореографії / Л. В. Степанова. // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. Збірник наукових праць. – 2016. – №2. – С. 32–42.