ДІАГНОСТУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО СЦЕНІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА

Автор(и)

  • Хуан Ханьцзе Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163498

Ключові слова:

Готовність до сценічного партнерства, ансамблеве виконавство, майбутній учитель музики, критерії та показники готовності до сценічного партнерства, гіпотетичні рівні готовності студента-музиканта до сценічного партнерства.

Анотація

У статті розглянуто методичні підстави для діагностування готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства в ансамблевому виконавстві. Подається визначення та висвітлюється структура феномену. Виокремлюються компоненти готовності – аксіологічний, когнітивно-рефлексивний, діяльнісно-операційний, мотиваційно- вольовий, комунікативний. Відповідно до компонентної структури обґрунтовуються критерії (ціннісно-мотиваційний когнітивно-креативний операційно-вольовий, рефлексивний) та показники. Прогнозуються гіпотетичні рівні готовності до сценічного партнерства у студентів-музикантів.

Біографія автора

Хуан Ханьцзе, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Аспірант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Посилання

Бахтин М. М. Проблемы поэтики Достоевского / М. М. Бахтин. – 3-е изд. – М. : Художественнаялитература, 1972. – 470 с.

Библер В. С. Мышление как творчество (Введение в логику мысленного диалога) / В. С. Библер. – М.: Политиздат, 1975. – 499 с.

Комаровська О. А. Здібності до сценічного виступу в структурі художньої обдарованості особистості / О. А. Комаровська // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 14. Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. пр. – К.: НПУ, 2012. – Вип. 13. – С. 6–11.

Локарєва Г. В., Стадніченко Н. В. Проблеми формування професійного спілкування майбутніх акторів / Г. В. Локарєва, Н. В. Стадніченко // Вісник Запорізького національного університету № 2(18), 2012. – С. 127–131.

Хуан Ханьцзе. Сутність готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства / Ханьцзе Хуан // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 14: Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. пр. – К. : НПУ, 2017. – Вип. 22 (27) , ч. 1. –с. 155–159.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ханьцзе, Х. (2019). ДІАГНОСТУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО СЦЕНІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 184–190. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163498

Номер

Розділ

Статті