ДІАГНОСТУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО СЦЕНІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163498Ключові слова:
Готовність до сценічного партнерства, ансамблеве виконавство, майбутній учитель музики, критерії та показники готовності до сценічного партнерства, гіпотетичні рівні готовності студента-музиканта до сценічного партнерства.Анотація
У статті розглянуто методичні підстави для діагностування готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства в ансамблевому виконавстві. Подається визначення та висвітлюється структура феномену. Виокремлюються компоненти готовності – аксіологічний, когнітивно-рефлексивний, діяльнісно-операційний, мотиваційно- вольовий, комунікативний. Відповідно до компонентної структури обґрунтовуються критерії (ціннісно-мотиваційний когнітивно-креативний операційно-вольовий, рефлексивний) та показники. Прогнозуються гіпотетичні рівні готовності до сценічного партнерства у студентів-музикантів.Посилання
Бахтин М. М. Проблемы поэтики Достоевского / М. М. Бахтин. – 3-е изд. – М. : Художественнаялитература, 1972. – 470 с.
Библер В. С. Мышление как творчество (Введение в логику мысленного диалога) / В. С. Библер. – М.: Политиздат, 1975. – 499 с.
Комаровська О. А. Здібності до сценічного виступу в структурі художньої обдарованості особистості / О. А. Комаровська // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 14. Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. пр. – К.: НПУ, 2012. – Вип. 13. – С. 6–11.
Локарєва Г. В., Стадніченко Н. В. Проблеми формування професійного спілкування майбутніх акторів / Г. В. Локарєва, Н. В. Стадніченко // Вісник Запорізького національного університету № 2(18), 2012. – С. 127–131.
Хуан Ханьцзе. Сутність готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства / Ханьцзе Хуан // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 14: Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. пр. – К. : НПУ, 2017. – Вип. 22 (27) , ч. 1. –с. 155–159.