ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ (ФОРТЕПІАННОЇ) ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163499Ключові слова:
Принципи, концертно-виконавська компетентність, іноземні студенти магістратури, фахова підготовка.Анотація
У статті висвітлюються основні принципи, які покладені в основу процесу формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури: принцип проблемності відображає дію логіко-пізнавальних протиріч як рушійної сили розвитку процесу навчання; принцип довіри суб’єкту навчання передбачає віру у творчий потенціал майбутніх піаністів, довіру до них; принцип самостійної діяльності базується на вмінні магістрантів організовувати власну розумову діяльність, та в умінні організовувати свою поведінку; принцип креативності полягає у створенні оптимальних умов для реалізації професійного потенціалу студентів; принцип цілісного сприймання музичного твору допомагає студентам у вмінні схоплювати сутність будь-якого твору, віднаходити в музичній тканині її основні структурні принципи і сприймати закладений в нотному тексті зміст як високоорганізоване ціле.Посилання
Бахтин М. М. К философии поступка / М.М. Бахтин // Философия и социология науки и техники. Ежегодник 1984. – 1985. – М., 1986. – С. 103.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – С. 187.
Клышев Н. Ю. Креативность: научный конструкт или жизненная необходимость / Н. Ю. Клышев // Проблемы воспитания. – 2004. – №6(41). – С. 30.
Лю Цин. Высшее музикально-педагогическое образование в Китае на рубеже ХХ-ХХІ вв. / Лю Цин // Известия Рос. гос. пед. ун-а им. А. И. Герцена, 2008. – № 34 (74). – С. 183–187.
Махмутов М. И. Современный урок. Вопросы теории / М. И. Махмутов. – М., 1981. – 156 с.
Микешина Л. А. Новые образы познания и реальности / Л. А. Микешина, М. Ю. Опенков. – М., 1997. – С. 64.
Нейгауз Г. Г. Об искусстве фортепианной игры: Записки педагога / Г. Г. Нейгауз. – М.: Классика-ХХІ, 1999. – 232 с.