ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ (ФОРТЕПІАННОЇ) ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Люй Цзін Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163499

Ключові слова:

Принципи, концертно-виконавська компетентність, іноземні студенти магістратури, фахова підготовка.

Анотація

У статті висвітлюються основні принципи, які покладені в основу процесу формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури: принцип проблемності відображає дію логіко-пізнавальних протиріч як рушійної сили розвитку процесу навчання; принцип довіри суб’єкту навчання передбачає віру у творчий потенціал майбутніх піаністів, довіру до них; принцип самостійної діяльності базується на вмінні магістрантів організовувати власну розумову діяльність, та в умінні організовувати свою поведінку; принцип креативності полягає у створенні оптимальних умов для реалізації професійного потенціалу студентів; принцип цілісного сприймання музичного твору допомагає студентам у вмінні схоплювати сутність будь-якого твору, віднаходити в музичній тканині її основні структурні принципи і сприймати закладений в нотному тексті зміст як високоорганізоване ціле.

Біографія автора

Люй Цзін, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Аспірант Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка

Посилання

Бахтин М. М. К философии поступка / М.М. Бахтин // Философия и социология науки и техники. Ежегодник 1984. – 1985. – М., 1986. – С. 103.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – С. 187.

Клышев Н. Ю. Креативность: научный конструкт или жизненная необходимость / Н. Ю. Клышев // Проблемы воспитания. – 2004. – №6(41). – С. 30.

Лю Цин. Высшее музикально-педагогическое образование в Китае на рубеже ХХ-ХХІ вв. / Лю Цин // Известия Рос. гос. пед. ун-а им. А. И. Герцена, 2008. – № 34 (74). – С. 183–187.

Махмутов М. И. Современный урок. Вопросы теории / М. И. Махмутов. – М., 1981. – 156 с.

Микешина Л. А. Новые образы познания и реальности / Л. А. Микешина, М. Ю. Опенков. – М., 1997. – С. 64.

Нейгауз Г. Г. Об искусстве фортепианной игры: Записки педагога / Г. Г. Нейгауз. – М.: Классика-ХХІ, 1999. – 232 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Цзін, Л. (2019). ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ (ФОРТЕПІАННОЇ) ПІДГОТОВКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 191–198. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163499

Номер

Розділ

Статті