ЦІЛЕСПРЯМОВАНА ПОЗИТИВНА МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ-ХОРЕОГРАФІВ НА ВІРУ В СВОЇ ТВОРЧІ СИЛИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗАСОБАМИ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163501Ключові слова:
Творчий потенціал, цілеспрямована позитивна мотивація, майбутній вчитель хореографії, народно-сценічний танець.Анотація
У статті проаналізовано проблему позитивної мотивації студентів-хореографів у процесі формування творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю. З’ясовано сутність і структуру мотиваційної сфери майбутнього вчителя хореографії. Визначено, що формування творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю буде ефективним в наслідок цілеспрямованої мотивації навчання, пізнання, творчої активності, професійного зростання, самовдосконалення та самовираження.Посилання
Асеев В. Г. Мотивация поведения и формирование личности / В. Г. Асеев – М. : Мысль, 1976. – 158 с.
Бех І. Д. Психологічні джерела виховної майстерності : навч. посібник / І. Д. Бех. – К. : «Академвидав», 2009. – 248 с.
Божович Л. И. Потребность в новых впечатлениях / Л. И. Божович // Психология мотивации и эмоций / Под ред. Ю. Б. Гиппенрейтер, М. В. Фаликман. − М. : Астрель, 2009. – С. 258–261.
Божович Л. И. Проблемы формирования личности / Л. И. Божович. – 2-е изд. – М. : Издательство «Институт практической психологии», Воронеж : НПО «МОДЭК», 1997. – 352 с.
Забредовський С. Г. Педагогічні умови розвитку мотиваційної сфери студентів хореографічних спеціалізацій в процесі фахової підготовки у вузі культури: автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.01 / С. Г. Забредовський ; Ін-т підвищ. кваліфік. прац. культ. – К., 1997. – 22 с.
Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2009. – 444 с.
Краткий психологический словарь / Л. А. Карпенко; [под ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского]. – М. : Политиздат, 1985. – 431 с.
Кучерявий І. Т. Творчість – основа розвитку потенційних джерел особистості: навч. посібник / І. Т. Кучерявий, О. І. Клепіков. – К.: Вища школа, 2000. – 288 с.
Куценко С. В. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю : дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.07 – Теорія і методика виховання / С. В. Куценко; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань, 2015. – 315 с.
Леонтьев В. Г. Мотивация и психологические механизмы ее формирования / В. Г. Леонтьев. – Новосибирск: ГП «Новосибирский полиграфкомбинат», 2002. – 264 с.
Нюттен Ж. Мотивация, действие и перспектива будущего / Под. ред. Д. А. Леонтьева. – М. : Смысл, 2004. – 608 с.
Падалка Г. М. Музична педагогіка: курс лекцій з актуальних проблем викладання музичних дисциплін в системі педагогічної освіти / за ред. В. Г. Бутенка. – Херсон: ХДПІ, 1995. – 104 с.
Развитие творческой активности школьников / Под ред. А. М. Матюшкина. – М.: Педагогика, 1991. – 156 с.
Роговик Л. Психологія танцю / Л. Роговик. – К.: Главник, 2007. – 304 с.
Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості : підручник / С. О. Сисоєва. – К. : Міленіум, 2006. – 344 с.
Сухомлинський В. О. Вибрані твори : у 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К. : Рад. шк., 1976. – Т. 1. – 654 с.
Сухомлинський В. О. Вибрані твори: у 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К. : Рад. шк., 1977. – Т. 5 – 639 с.
Чаплигін О. К. Творчий потенціал людини як предмет соціально-філософської рефлексії : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : спец. 09.00.03 / О. К. Чаплигін. – Х., 2002. – 33 с.
Шумилин А. Т. Проблемы теории творчества : монография / А. Т. Шумилин. – М. : Высш. шк., 1989. – 143 с.
Maslow A. N. Motivation and personality / A. N. Maslow. – New York : Harper and Pow, Publishers 1954. – 369 p.