ЦІЛЕСПРЯМОВАНА ПОЗИТИВНА МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ-ХОРЕОГРАФІВ НА ВІРУ В СВОЇ ТВОРЧІ СИЛИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗАСОБАМИ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ

Автор(и)

  • Сергій Куценко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163501

Ключові слова:

Творчий потенціал, цілеспрямована позитивна мотивація, майбутній вчитель хореографії, народно-сценічний танець.

Анотація

У статті проаналізовано проблему позитивної мотивації студентів-хореографів у процесі формування творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю. З’ясовано сутність і структуру мотиваційної сфери майбутнього вчителя хореографії. Визначено, що формування творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю буде ефективним в наслідок цілеспрямованої мотивації навчання, пізнання, творчої активності, професійного зростання, самовдосконалення та самовираження.

Біографія автора

Сергій Куценко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Асеев В. Г. Мотивация поведения и формирование личности / В. Г. Асеев – М. : Мысль, 1976. – 158 с.

Бех І. Д. Психологічні джерела виховної майстерності : навч. посібник / І. Д. Бех. – К. : «Академвидав», 2009. – 248 с.

Божович Л. И. Потребность в новых впечатлениях / Л. И. Божович // Психология мотивации и эмоций / Под ред. Ю. Б. Гиппенрейтер, М. В. Фаликман. − М. : Астрель, 2009. – С. 258–261.

Божович Л. И. Проблемы формирования личности / Л. И. Божович. – 2-е изд. – М. : Издательство «Институт практической психологии», Воронеж : НПО «МОДЭК», 1997. – 352 с.

Забредовський С. Г. Педагогічні умови розвитку мотиваційної сфери студентів хореографічних спеціалізацій в процесі фахової підготовки у вузі культури: автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.01 / С. Г. Забредовський ; Ін-т підвищ. кваліфік. прац. культ. – К., 1997. – 22 с.

Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2009. – 444 с.

Краткий психологический словарь / Л. А. Карпенко; [под ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского]. – М. : Политиздат, 1985. – 431 с.

Кучерявий І. Т. Творчість – основа розвитку потенційних джерел особистості: навч. посібник / І. Т. Кучерявий, О. І. Клепіков. – К.: Вища школа, 2000. – 288 с.

Куценко С. В. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю : дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.07 – Теорія і методика виховання / С. В. Куценко; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань, 2015. – 315 с.

Леонтьев В. Г. Мотивация и психологические механизмы ее формирования / В. Г. Леонтьев. – Новосибирск: ГП «Новосибирский полиграфкомбинат», 2002. – 264 с.

Нюттен Ж. Мотивация, действие и перспектива будущего / Под. ред. Д. А. Леонтьева. – М. : Смысл, 2004. – 608 с.

Падалка Г. М. Музична педагогіка: курс лекцій з актуальних проблем викладання музичних дисциплін в системі педагогічної освіти / за ред. В. Г. Бутенка. – Херсон: ХДПІ, 1995. – 104 с.

Развитие творческой активности школьников / Под ред. А. М. Матюшкина. – М.: Педагогика, 1991. – 156 с.

Роговик Л. Психологія танцю / Л. Роговик. – К.: Главник, 2007. – 304 с.

Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості : підручник / С. О. Сисоєва. – К. : Міленіум, 2006. – 344 с.

Сухомлинський В. О. Вибрані твори : у 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К. : Рад. шк., 1976. – Т. 1. – 654 с.

Сухомлинський В. О. Вибрані твори: у 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К. : Рад. шк., 1977. – Т. 5 – 639 с.

Чаплигін О. К. Творчий потенціал людини як предмет соціально-філософської рефлексії : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : спец. 09.00.03 / О. К. Чаплигін. – Х., 2002. – 33 с.

Шумилин А. Т. Проблемы теории творчества : монография / А. Т. Шумилин. – М. : Высш. шк., 1989. – 143 с.

Maslow A. N. Motivation and personality / A. N. Maslow. – New York : Harper and Pow, Publishers 1954. – 369 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Куценко, С. (2019). ЦІЛЕСПРЯМОВАНА ПОЗИТИВНА МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ-ХОРЕОГРАФІВ НА ВІРУ В СВОЇ ТВОРЧІ СИЛИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗАСОБАМИ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 208–216. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163501

Номер

Розділ

Статті