ПЕДАГОГІЧНА СТРАТЕГІЯ «ВІД ДИТИНИ ДО МИСТЕЦТВА» В ІНТЕГРАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163504Ключові слова:
Педагогічна стратегія, інтегративний процес, творчий розвиток, творча імпровізація.Анотація
У статті розглянуто педагогічну стратегію «від дитини до мистецтва у процесі творчого розвитку молодших школярів. Теоретично обґрунтовано інтеграцію у мистецькій освіті як пріоритетний орієнтир її подальшого становлення. Визнано, що творчість є важливою умовою і засобом формування у школярів здібностей образного світосприймання, а молодший шкільний є базовим у художньо-творчій діяльності учнів. Доведено, що творчість сприяє більш глибокому засвоєнню матеріалу і розвитку художніх здібностей дітей. Відповідно до теорій розвитку творчої особистості досліджено і визначено, що процес формування творчих якостей учнів буде більш ефективним на основі інтеграції різних видів художньо-творчої діяльності дітей у мистецькій освіті.Посилання
Асафьев Б. О. музыкально-творческих навыках детей // Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании. – М.-Л., 1965. – 272 с.
Ветлугина Н. Музыкальное развитие ребенка. – М.: Просвещение, 1967. – 255 с.
Масол Л. М. Методика навчання мистецтва у початковій школі: Посібник для вчителів. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2006. – 256 с.
Пономарев Я. А. Психология творчества. – М.: Наука, 1980. – 303 с. Сухомлинський В. О. Народження громадянина // Вибрані твори у 5-ти т.-Т.3. – К.: Рад. школа, 1977. – С. 551.
Сухомлинський В. О. Народження громадянина // Вибрані твори у 5-ти т.-Т.3. – К.: Рад. школа, 1977. – С. 551.
Теплов Б. М. Избранные труды: В 2-х т.–М.: Педагогика, 1985. – т.1.– 328 с.
Яворский Б. Л. Избранные труды / Общ. ред. Д. Д. Шостаковича. – М.: Сов. композитор, 1987. – 366 с.