ПЕДАГОГІЧНА СТРАТЕГІЯ «ВІД ДИТИНИ ДО МИСТЕЦТВА» В ІНТЕГРАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Зоя Сирота Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Всеволод Сирота Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163504

Ключові слова:

Педагогічна стратегія, інтегративний процес, творчий розвиток, творча імпровізація.

Анотація

У статті розглянуто педагогічну стратегію «від дитини до мистецтва у процесі творчого розвитку молодших школярів. Теоретично обґрунтовано інтеграцію у мистецькій освіті як пріоритетний орієнтир її подальшого становлення. Визнано, що творчість є важливою умовою і засобом формування у школярів здібностей образного світосприймання, а молодший шкільний є базовим у художньо-творчій діяльності учнів. Доведено, що творчість сприяє більш глибокому засвоєнню матеріалу і розвитку художніх здібностей дітей. Відповідно до теорій розвитку творчої особистості досліджено і визначено, що процес формування творчих якостей учнів буде більш ефективним на основі інтеграції різних видів художньо-творчої діяльності дітей у мистецькій освіті.

Біографії авторів

Зоя Сирота, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Всеволод Сирота, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Асафьев Б. О. музыкально-творческих навыках детей // Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании. – М.-Л., 1965. – 272 с.

Ветлугина Н. Музыкальное развитие ребенка. – М.: Просвещение, 1967. – 255 с.

Масол Л. М. Методика навчання мистецтва у початковій школі: Посібник для вчителів. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2006. – 256 с.

Пономарев Я. А. Психология творчества. – М.: Наука, 1980. – 303 с. Сухомлинський В. О. Народження громадянина // Вибрані твори у 5-ти т.-Т.3. – К.: Рад. школа, 1977. – С. 551.

Сухомлинський В. О. Народження громадянина // Вибрані твори у 5-ти т.-Т.3. – К.: Рад. школа, 1977. – С. 551.

Теплов Б. М. Избранные труды: В 2-х т.–М.: Педагогика, 1985. – т.1.– 328 с.

Яворский Б. Л. Избранные труды / Общ. ред. Д. Д. Шостаковича. – М.: Сов. композитор, 1987. – 366 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сирота, З., & Сирота, В. (2019). ПЕДАГОГІЧНА СТРАТЕГІЯ «ВІД ДИТИНИ ДО МИСТЕЦТВА» В ІНТЕГРАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 223–230. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163504

Номер

Розділ

Статті