ПОЛІКУЛЬТУРНІСТЬ ЯК ПРИНЦИП ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ: ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ У ВИЩУ ШКОЛУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163510Ключові слова:
Принцип полікультурності, історична освіта, майбутні вчителі історії, метод багатоперспективності, метод проектів.Анотація
У статті подано теоретичні та навчально-методичні матеріали щодо реалізації принципу полікультурності в систему вищої історичної освіти. Розкрито потенціал історичної науки для опанування полікультурних цінностей майбутніми вчителями історії. В процесі дослідження використано методи аналізу наукової літератури, навчально-методичних комплексів з метою з’ясування полікультурного компоненту в змісті навчального матеріалу. Подано стан дослідження проблеми впровадження принципу полікультурності в вітчизняну історичну освіту. Здійснено моделювання змісту навчального матеріалу академічних курсів з історії України з урахуванням полікультурної складової.Посилання
Ладиченко Т. Базова підготовка вчителів історії до роботи в полікультурному середовищі / Тетяна Ладиченко // Історія України. – 2009. – № 35. – С. 1–23.
Мисан В. Проблема етнічної ідентифікації у змісті шкільної історії / В. Мисан // Intermarum: історія, політика, культура. – 2014. – № 1. – С. 51‒60.
Нові підходи до історичної освіти в умовах багатокультурного суспільства : навч. посіб. для студ. ВНЗ / [Баханов К. О. та ін.] ; за заг. ред. Баханова К. О. – Л. : ЗУКЦ, 2012. – 164 с.
Разом на одній землі. Історія України багатокультурна: навч. посіб. – Львів: ЗУКЦ, 2012. – 332 с.
Сахновський О. Є. Багатоперспективність у викладанні історії / О. Є. Сахновський // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. – 2013. – Вип. 35. – С. 382‒387.