ПОЛІКУЛЬТУРНІСТЬ ЯК ПРИНЦИП ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ: ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ У ВИЩУ ШКОЛУ

Автор(и)

  • Світлана Авхутська Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163510

Ключові слова:

Принцип полікультурності, історична освіта, майбутні вчителі історії, метод багатоперспективності, метод проектів.

Анотація

У статті подано теоретичні та навчально-методичні матеріали щодо реалізації принципу полікультурності в систему вищої історичної освіти. Розкрито потенціал історичної науки для опанування полікультурних цінностей майбутніми вчителями історії. В процесі дослідження використано методи аналізу наукової літератури, навчально-методичних комплексів з метою з’ясування полікультурного компоненту в змісті навчального матеріалу. Подано стан дослідження проблеми впровадження принципу полікультурності в вітчизняну історичну освіту. Здійснено моделювання змісту навчального матеріалу академічних курсів з історії України з урахуванням полікультурної складової.

Біографія автора

Світлана Авхутська, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри історії України Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка

Посилання

Ладиченко Т. Базова підготовка вчителів історії до роботи в полікультурному середовищі / Тетяна Ладиченко // Історія України. – 2009. – № 35. – С. 1–23.

Мисан В. Проблема етнічної ідентифікації у змісті шкільної історії / В. Мисан // Intermarum: історія, політика, культура. – 2014. – № 1. – С. 51‒60.

Нові підходи до історичної освіти в умовах багатокультурного суспільства : навч. посіб. для студ. ВНЗ / [Баханов К. О. та ін.] ; за заг. ред. Баханова К. О. – Л. : ЗУКЦ, 2012. – 164 с.

Разом на одній землі. Історія України багатокультурна: навч. посіб. – Львів: ЗУКЦ, 2012. – 332 с.

Сахновський О. Є. Багатоперспективність у викладанні історії / О. Є. Сахновський // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. – 2013. – Вип. 35. – С. 382‒387.

##submission.downloads##

Як цитувати

Авхутська, С. (2019). ПОЛІКУЛЬТУРНІСТЬ ЯК ПРИНЦИП ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ: ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ У ВИЩУ ШКОЛУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 245–252. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163510

Номер

Розділ

Статті