АНАЛІЗ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В СИСТЕМІ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Людмила Андрощук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163511

Ключові слова:

Наукові дослідження, хореографічно-педагогічна освіта, наукова спеціальність, результати дослідження.

Анотація

У статті проаналізовано наукові дослідження в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні. Здійснено класифікацію у відповідності до наукової спеціальності. Представлено вагомі результати деяких дисертаційних досліджень в системі хореографічно-педагогічної освіти, результатом яких стало обґрунтування інноваційних засад процесу фахової підготовки майбутніх вчителів хореографії у відповідності до викликів сучасного суспільства на основі історичного досвіду та кращих здобутків сучасної науки. Обґрунтовано роль досліджень в становленні хореографічно-педагогічної освіти.

Біографія автора

Людмила Андрощук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Андрощук Л. М. Формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії: автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Андрощук Людмила Михайлівна; Ін-т вищої освіти АПН України. – К., 2009. – 20 с.

Благова Т. О. Розвиток мистецьких дисциплін у навчальних закладах Полтавщини (друга половина XIX – початок ХХ століть): автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Благова Тетяна Олександрівна: Житомирський державний університет імені Івана Франка. – Житомир, 2006. – 26 с.

Богута В. М. Формування хореографічних творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку у позашкільних навчальних закладів: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / Богута Валентина Миколаївна; Ін-т пробл. виховання АПН України. – К., 2014. – 19 с.

Волкова Ю. І. Формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики і хореографії: автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика музичного навчання» / Волкова Юлія Ігорівна; Націон. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2016. – 22 с.

Гончаренко Ю. В. Естетичне виховання учнів початкових класів у процесі хореографічної діяльності: автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / Гончаренко Юліана Володимирівна: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. – Луганськ, 2009. – 23 с.

Жиров О. А. Розвиток української народної хореографії у мистецько-педагогічній спадщині та діяльності К. Василенка (50‒90 роки ХХ ст.): автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Жиров Олександр Анатолійович: Житомирський державний університет імені Івана Франка. – Житомир, 2007. – 26 с.

Куценко С. В. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / Куценко Сергій Володимирович : Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань, 2015. – 20 с.

Мартиненко О. В. Педагогічні умови формування хореографічних умінь дітей 5‒6 річного віку в дошкільних закладах : автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.08 «Дошкільна педагогіка» / Мартиненко Олена Володимирівна; Ін-т пробл. виховання АПН України. – К., 2005. – 19 с.

Пархоменко О. М. Формування балетмейстерських умінь майбутніх вчителів хореографії в процесі фахової підготовки хореографії: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Пархоменко Олександр Миколайович ; Націон. пед. університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2016. – 22 с.

Ростовська Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання музики і музичного виховання» / Ростовська Юлія Олександрівна; Націон. пед. університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2005. – 23 с.

Сердюк Т. І. Формування художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів хореографії: автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Сердюк Тетяна Іванівна; Націон. пед. університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2009. – 24 с.

Сизоненко В. А. Виховання наполегливості та впевненості в молодших школярів засобами хореографічного мистецтва: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / Сизоненко Вікторія Анатоліївна; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2014. – 22 с.

Таранцева О. О. Формування фахових умінь майбутніх вчителів хореографії засобами українського народного танцю : автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Таранцева Олена Олександрівна; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. – К., 2002. – 20 с.

Чернишова А. М. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії: автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Чернишова Анна Михайлівна ; Житомир. держ. у-т імені Івана Франка. – Житомир, 2014. – 24 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Андрощук, Л. (2019). АНАЛІЗ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В СИСТЕМІ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 253–260. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163511

Номер

Розділ

Статті