КОНСТРУЮВАННЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • Тетяна Осадченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163526

Ключові слова:

Освітнє середовище вищого навчального закладу, здоровʼязбережувальне середовище ВНЗ, здоров’язбережувальні технології, нетрадиційні здоров’язбережувальні технології, форми фізкультурно-оздоровчої діяльності, напрями створення практико-орієнтованого здоровʼязбережувального середовища ВНЗ.

Анотація

У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти конструювання практико-орієнтованого здоров’язбережувального середовища ВНЗ, що забезпечує оптимальне поєднання форм, методів та засобів освітньо-професійної та фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять. Представлено погляди науковців, щодо практико-орієнтованого здоров’язбережувального середовища ВНЗ. Презентовано напрями створення практико-орієнтованого здоровʼязбережувального середовища вищого навчального закладу.

Біографія автора

Тетяна Осадченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Безрукавий Р. Формування здоров’язберігаючої компетентності у майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби у процесі професійної підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Р. В. Безрукавий. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – 21 с.

Валежанина Т. В. Подходы к созданию практико-ориентированной образовательной среды в вузе / Т. В. Валежанина // Молодежь – будущее России: материалы IV заочой Всероссийской научно-практической конференции студентов и аспирантов (Омск, 25 декабря 2010 г.). – Омск : Изд-во Ом. гос. ун-та, 2011. – C. 57–62.

Долинський Б. Т. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності: дис. … доктора пед. наук: 13.00.04 / Долинський Борис Тимофійович – Одеса, 2011. – 399 с.

Карапузова Н. Д. Здоров’язбережувальні технології у системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / Н. Д. Карапузова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2015. – № 1. – С. 39–45.

Мысина Г. А. Здоровьесберегающая образовательно-воспитательная среда вуза (опыт МГТУ им. Н. Э. Баумана) / Г. А. Мысина // Известия Уральского государственного университета. – 2010. – № 6(85). – С. 68–76.

Осадченко Т. Створення здоров’язбережувального середовища початкової школи: практичний порадник / Тетяна Осадченко. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2016. – 234 с.

Пальшкова І. Неперервність підготовки педагогічних кадрів: практико-орієнтований аспект / Ірина Пальшкова // Гірська школа українських Карпат. – 2013. – № 8–9. – С. 114–117.

Пикулева Л. К. Профессионально ориентированная среда как средство повышения эффективности непрерывного педагогического образования в комплексе «педвуз – педколледж»: автореф. дис. на соиск. ученой степени канд. пед. наук: спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Л. К. Пикулева.  Екатеринбург, 2004.  23 с.

Рожнов Р. В. Преемственность формирования культуры здоровья учащихся в образовательной среде региона: кол. монография / науч. ред. Р. В. Рожнов. – Пенза : Информ.-изд. центр ПГУ, 2006. – 104 с.

Солянкина Л. Е. Практико-ориентированная образовательная среда как детерминант развития профессиональной компетентности будущего специалиста / Л. Е. Солянкина // Вестник Тамбовского университета. – 2010. – № 11(91). – С. 79–85. – (Серия: Гуманитарные науки).

##submission.downloads##

Як цитувати

Осадченко, Т. (2019). КОНСТРУЮВАННЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 299–305. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163526

Номер

Розділ

Статті