МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ І ХОРЕОГРАФІЇ З КНР У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Чжан Їн Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163528

Ключові слова:

Модель, формування, етнокультурна компетентність, фахова підготовка.

Анотація

У статті розглядається модель формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музики і хореографії з КНР у вищих педагогічних навчальних закладах України. Подана характеристика її основних структурних компонентів, а саме: мета, принципи, компоненти, етапи формування зазначеного утворення (теоретико-аналітичний, навчально-організаційний, підсумково-результативний). Автор висвітлює педагогічні умови, критерії та показники, рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутніх педагогів, а також методи, форми та засоби, необхідні для формування досліджуваного феномену в майбутніх учителів музики і хореографії з КНР у вищих педагогічних навчальних закладах України.

Біографія автора

Чжан Їн, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Аспірант Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка

Посилання

Арзамасцева Н. Г. Формирование этнокультурной компетентности будущих социальных педагогов в вузе текст: Автореф. дис. ... канд. пед. наук / Н. Г. Арзамасцева. – М., 2000. – 18 с.

Афанасьева А. Б. Этнокультурное образование: сущность, структура содержания, проблемы совершенствования / А. Б. Афанасьева // Знание. Понимание. Умение. – 2009. – №3. – С. 189–195.

Грабовецький Б. Є. Основи економічного прогнозування / Б. Є. Грабовецький. – Вінниця: ВФ ТАНГ, 2000. – 162 с.

Поштарева Т. В. Педагогические условия формирования этнокуль-турной компетентности и толерантности детей: монография / Т. В. Поштпрева. – Ставрополь: СКИПКРО, 2005. – 112 с.

Философский энциклопедический словарь / [Гл. редакция: Л. Ф. Ильичев, П. Н. Федосеев, С. М. Ковалев, В. Г. Панов]. – М.: Сов. Энциклопедия, 1983. – 840 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Їн, Ч. (2019). МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ І ХОРЕОГРАФІЇ З КНР У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (16), 306–313. https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163528

Номер

Розділ

Статті