МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ І ХОРЕОГРАФІЇ З КНР У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.16.2017.163528Ключові слова:
Модель, формування, етнокультурна компетентність, фахова підготовка.Анотація
У статті розглядається модель формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музики і хореографії з КНР у вищих педагогічних навчальних закладах України. Подана характеристика її основних структурних компонентів, а саме: мета, принципи, компоненти, етапи формування зазначеного утворення (теоретико-аналітичний, навчально-організаційний, підсумково-результативний). Автор висвітлює педагогічні умови, критерії та показники, рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутніх педагогів, а також методи, форми та засоби, необхідні для формування досліджуваного феномену в майбутніх учителів музики і хореографії з КНР у вищих педагогічних навчальних закладах України.Посилання
Арзамасцева Н. Г. Формирование этнокультурной компетентности будущих социальных педагогов в вузе текст: Автореф. дис. ... канд. пед. наук / Н. Г. Арзамасцева. – М., 2000. – 18 с.
Афанасьева А. Б. Этнокультурное образование: сущность, структура содержания, проблемы совершенствования / А. Б. Афанасьева // Знание. Понимание. Умение. – 2009. – №3. – С. 189–195.
Грабовецький Б. Є. Основи економічного прогнозування / Б. Є. Грабовецький. – Вінниця: ВФ ТАНГ, 2000. – 162 с.
Поштарева Т. В. Педагогические условия формирования этнокуль-турной компетентности и толерантности детей: монография / Т. В. Поштпрева. – Ставрополь: СКИПКРО, 2005. – 112 с.
Философский энциклопедический словарь / [Гл. редакция: Л. Ф. Ильичев, П. Н. Федосеев, С. М. Ковалев, В. Г. Панов]. – М.: Сов. Энциклопедия, 1983. – 840 с.