РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ЯК ПРОВІДНА УМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Тетяна Гожченко Уманський гуманітарно-педагогічний коледжу ім. Т. Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163538

Ключові слова:

Творче мислення, композиторський задум, співтворчість, проблемне навчання, проблемна ситуація.

Анотація

Стаття присвячена розвитку творчого мислення майбутніх учителів музики, як провідної умови їх професійної підготовки. На основі наукових досліджень автор розглядає психологічні механізми виконавської творчості музиканта, механізми впливу художнього твору на публіку, визначає проблемне навчання, як провідний засіб забезпечення ефективності формування та розвитку в майбутніх учителів музики досліджуваного утворення, сприяє активізації розумової діяльності, розвитку творчого мислення. У статті висвітлюється специфіка художньої творчості музиканта-виконавця, яка на противагу від творчості наукової, допомагає не просто об’єктивно розкривати сутність явищ оточуючого світу, а торкатися всієї глибини душевного, емоційного відношення людини до
життєвих реалій, відображати їх у виконуваних музичних творах.

Біографія автора

Тетяна Гожченко, Уманський гуманітарно-педагогічний коледжу ім. Т. Г. Шевченка

Старший викладач Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т. Г. Шевченка

Посилання

Асафьев Б. В. О музыке XX века / Б.В. Асафьев. – Л. : Музика, 1982. – 200 с.

Берлянчик М. М. Культура мелодического интонирования и воспитания скрипача (вопросы методологии и теории): автореф. дис. на соискание науч. степени канд. искусствоведения : спец. 17.00.02. «Музыкальное искусство» / М. М. Берлянчик. – Л., 1983. – 19 с.

Васильева А. Г. Креативный педагогический подход как фактор становления творческой самостоятельности учащихся-музыкантов: автореф. дис. на соискание науч. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.02. / А. Г. Васильева. – М., 2006. – С. 15.

Загвязинский В. И. Методология и методы психолого-педагогического исследования : учебное пособие / В. И. Загвязинский, Р. Атаханов. – М. : Академия, 2005. – 208 с.

Кудрявцев Т. В. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы / Т.В. Кудрявцев. – М.: Знание, 1991. – 123 с.

Левина М. М. Технологии профессионального педагогического образования : учебное пособие [для ВУЗов] / М. М. Левина. – М. : Академия, 2001. – 272 с.

Матюшкин А. М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении / А. М. Матюшкин. – М. : Педагогика, 1972. – 188 с.

Нейгауз Г. Г. Об искусстве фортепианной игры / Г. Г. Нейгауз. – М. : Музыка, 1987. – 240 с.

Раппопорт С. От художника к зрителю: Какпостроено и как функционирует произведение искусства / С. Раппопорт. – М. : Советский художник, 1978. – С. 42–55.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гожченко, Т. (2019). РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ЯК ПРОВІДНА УМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (13), 7–14. https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163538

Номер

Розділ

Статті