ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНОЗНАВСТВА

Автор(и)

  • Валентина Гончарук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163540

Ключові слова:

Підготовка майбутнього вчителя, аудиторні заняття, інтерактивні технології навчання, педагогічна практика у школі, уроки українознавства, національні цінності, українська культура, національно-патріотичне виховання.

Анотація

Сьогодні перед учителем українознавства постало невідкладне завдання: забезпечити молодих людей знаннями про здобутки української культури, виражені у національних цінностях, що сприятиме вихованню в них національного духу та патріотизму. В умовах входження України до європейського освітнього простору вища освіта повинна забезпечувати якісну підготовку спеціаліста з інноваційним типом мислення, високою культурою, вмінням швидко адаптуватися до нововведень. У статті розкриваються теоретико-методичні основи підготовки майбутнього вчителя до застосування інтерактивних технологій навчання на уроках українознавства в школі.

Біографія автора

Валентина Гончарук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Денисенко В. А. Підготовка майбутнього учителя-філолога до проведення експедиційної роботи з учнями загальноосвітньої школи: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. А. Денисенко / Інститут професійної освіти АПН України. – К., 2003. – 323 с.

Зеер Э., Сыманюк Э. Компетентносный подход к модернизации профессионального образования / Э. Зеер, Э. Сыманюк // Высшее образование в России. – 2005. – №4. – С. 23–30.

Зязюн І. А. Процеси модернізації сучасної педагогічної освіти в Україні / І. А. Зязюн // Професійна освіта : педагогіка і психологія : польсько-український журнал / за ред. Т. Левовацького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. – Ченстохова – Київ : AJD, 2006. – VIII. – С. 105–115.

Платонов К. К. Краткий словарь системы психологических понятий : учебн. пос. для учебн. завед. / К. К. Платонов. – М. : Высш. школа, 1984. – 174 с.

Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посібн. / За заг. ред. О. І. Пометун. – К. : «Вид. А.С.К.», 2003. – 192 с.

Скульський Р. П., Стельмахович М. Г. Методика викладання народознавства в школі / Р. П. Скульський, М. Г. Стельмахович. – Івано-Франківськ : НМ «Українська етнопедагогіка і народознавство» АПН України і Прикарпатський університет ім. В. Стефаника, 1995. – С. 10–21.

Українознавство в освітньому просторі сучасної школи : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / [Сивачук Н. П., Гончарук В. А., Йовенко Л. І., Терешко І. Г. та ін.]. – Умань : ПП Жовтий. – 2011. – 295 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гончарук, В. (2019). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНОЗНАВСТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (13), 15–20. https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163540

Номер

Розділ

Статті