РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • Володимир Староста Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет», Ukraine
  • Альона Говдош Мукачівський державний університет., Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163550

Ключові слова:

Мотивація, мотивація навчання, професійна мотивація, педагогічна практика, підготовка майбутніх учителів.

Анотація

Проаналізовано ставлення майбутніх учителів початкової школи до педагогічної практики. Показано, що більшість опитаних студентів (3–5 курс) відчувають психологічну комфортність під час проходження педагогічної практики, задоволені власним результатом професійної підготовки за наслідками практики. Встановлено, що професійна мотивація студентів посилюється на старших курсах (самооцінка студентів сформованості професійних якостей; кількість студентів з оптимальним мотиваційним комплексом; розподіл студентів за рівнями мотивації навчання).

Біографії авторів

Володимир Староста, Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет»

Доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та психології Державного вищого навчального закладу  «Ужгородський національний університет»

Альона Говдош, Мукачівський державний університет.

Студентка ОКР «Магістр», спеціальність «Початкова освіта» Мукачівського державного університету.

Посилання

Бордовская Н. В. Педагогика. Учебник для вузов / Н. В. Бордовская, А. А. Реан. – СПб : Питер, – 2000. – 304 c.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / C. У. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 374 с.

Єрохін С. А. Концепція професійної мотивації студентів як фактору конкурентності на ринку праці / С. А. Єрохін, Ю. В. Нікітін, І. В. Нікітіна // Юридична наука. – 2011. – № 1. – С. 20–27.

Каташев В. Г. Педагогика высшей школы: Учеб. пособие / В. Г. Каташев, Л. И. Соломко, Г. У. Матушанский, О. В. Захарова, Л. И. Тарарина [Под общ. ред. В. Г. Каташева]. – Изд. 2-е.– Казань : Изд-во Казан. гос. техн. ун-та, 2005. – 395 с.

Кацова Л. І. Формування професійного інтересу у майбутніх учителів у процесі педагогічної практики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Л. І. Кацова. – Х., 2005. – 19 с.

Куліш Р. В. Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах / Р. В. Куліш // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – Черкаси : Вид-во ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2009. – Вип. 164. – С. 38–43.

Пінська О. Професійна мотивація як засіб підвищення ефективності навчальної діяльності студентів / О. Пінська // Проблеми трудової і професійної підготовки. – 2009. – Вип. 14. – С. 111–115.

Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи: навч. посібник / Т. І. Туркот. – К. : Кондор, 2011. – 628 с.

Щукина Г. И. Роль деятельности в учебном процессе: Кн. для учителя / Г. И. Щукина. – М. : Просвещение, 1986. – 144 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Староста, В., & Говдош, А. (2019). РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (13), 34–40. https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163550

Номер

Розділ

Статті