ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕФЛЕКСИВНО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПІАНІСТІВ З КНР У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163553Ключові слова:
Рефлексія, професійна рефлексія, рефлексивно-творча діяльність, рефлексивна бесіда, фахова підготовка.Анотація
У статті розглядається проблема забезпечення рефлексивно-творчої діяльності майбутніх піаністів з КНР, як емоційно чуттєвий вид їх мисленнєвої діяльності, направлений на аналіз, осмислення, переосмислення процесів і результатів власної навчальної діяльності, направленої на оволодіння високим рівнем художньо-виконавської майстерності. Автор розглядає такі форми, методи та умови забезпечення рефлексивно-творчої діяльності майбутніх піаністів з КНР у процесі фахової підготовки, як рефлексивна бесіда; відвідування та аналіз концертних виступів своїх колег та музикантів-професіоналів; ознайомлення з кращими зразками художньо-виконавської майстерності; аналіз власної виконавської та навчальної діяльності та ін.
Посилання
Вульфов Б. З. Педагогика рефлексии. / Б. З. Вульфов, В. Н. Харькин. – М. : «Издательство Магистр», 1999. – 112 с.
Кирнарская Д. К. Психология музыкальной деятельности. Теория и практика : учебное пособие [для ВУЗов] / Д. К. Кирнарская, Н. И. Киященко, К. В. Тарасова. – М. : Академия, 2003. – 237 с.
Кремешна Т. І. Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики: дис. …канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. І. Кремешна. – Одеса, 2008. – 250 с.
Лефевр В. А. Рефлексия/В. А. Лефевр. – М. : «Когито-Центр», 2003.–496 с.
Словарь практического психолога / [сост. С. Ю. Головин]. – Минск: Харвест, 1998. – 800 с.
СтепановаМ. А. Самосвідомість музиканта-виконавця: деякі психологічні і педагогічні аспекти / М. А. Степанова. – М., 2001. – С. 9.