ПРИНЦИПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Юлія Фальштинська ВДПУ ім. Михайла Коцюбинського (Вінницький торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету), Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163555

Ключові слова:

Дистанційне навчання, відкрита освіта, педагогічні принципи, викладач-тьютор, студент, дистанційний курс, віртуальне навчальне середовище, спеціально-орієнтовані комп’ютерні програми, мультимедіа, інформаційно-комунікаційні технології.

Анотація

У статті досліджуються та аналізуються принципи впровадження дистанційної освіти. Розглянуто актуальність впровадження дистанційного навчання. Описано принципи дистанційної освіти згідно Концепції розвитку дистанційної освіти. Проаналізовано основні принципи дидактики в контексті дистанційної освіти, а саме: систематичності та послідовності, наочності, свідомості та активності студентів у навчанні, доступності, забезпечення міцності результатів навчання, науковості, зв’язку навчання з життям, теорії з практикою, врахування вікових та індивідуальних особливостей студентів. Розкрито принципи побудови систем відкритої освіти. Висвітлено нові принципи, які виникають з появою дистанційного навчання. Розглянуто класифікацію принципів, студентоцентрованого навчання. Проведено порівняльний аналіз принципів дистанційного навчання.

Біографія автора

Юлія Фальштинська, ВДПУ ім. Михайла Коцюбинського (Вінницький торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету)

Аспірант ВДПУ ім. Михайла Коцюбинського (Вінницький торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету

Посилання

Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: [монографія] / В. Ю. Биков. – К. : Атіка, 2009. – 684 с.

Боремчук Л. І. Дистанційне навчання як педагогічна технологія [Електронний ресурс] / Л. І. Боремчук. – Режим доступу: http://intkonf.org/boremchuk-li-distantsiyne-navchannya-yak-pedagoginatehnologiya/.

Галузяк В. М. Педагогіка: Навчальний посібник / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. – 3-є вид., випр. і доп. – Вінниця : ДП «Державна картографічна фабрика», 2006. – 400 с.

Євтушенко Н. І. Дистанційне навчанні в школі [Електронний ресурс] / Н. І. Євтушенко // Педагогічна майстерня. – 2012. – № 4. Режим доступу: http://journal.osnova.com.ua/download/42-16-27431.pdf.

Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні, затверджена Постановою МОН України від 20 грудня 2000р. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html.

Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: навч. посібник / А. І. Кузьмінський. – К. : Знання, 2005. – 360 с.

Мачинська Н. І. Дистанційне навчання – новітня технологія підготовки фахівців у вищому навчальному закладі / Н. І. Мачинська, М. Я. Нагірняк // Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. Зб. наук. праць. Частина 1. / За редакцією М. М. Козяра та Н. Г. Ничкало. – Львів : ЛДУ БЖД, 2009. – С. 93–97.

Требик Л. П. Основні принципи дистанційного навчання у підвищенні кваліфікації управлінських кадрів регіону [Електронний ресурс] / Л. П. Требик // Електронний науковий фаховий журнал «Державне управління: теорія та практика». – Режим доступу: http://www.academy.gov.ua/ej/ej14/txts/Trebik.pdf.

##submission.downloads##

Як цитувати

Фальштинська, Ю. (2019). ПРИНЦИПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (13), 48–56. https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163555

Номер

Розділ

Статті