ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163564Ключові слова:
Майбутні учителі технологічної галузі, інформатична компетентність студентів, теорії та методики навчання технічних дисциплін, професійно-орієнтоване навчання.Анотація
У статті охарактеризовано теоретичні та практичні аспекти навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів технологічної галузі. На основі вивчення та аналізу теорії та методики навчання визначено сучасний стан проблеми підготовки майбутніх вчителів в процесі вивчення дисциплін інформатичного циклу, з’ясовано психолого-педагогічні аспекти формування інформатичної компетентності студентів. Представлено зміст, структуру та критерії сформованості інформатичної компетентності майбутніх вчителів.
Посилання
Андріяшин В. І. Система державної атестації майбутніх учителів трудового навчання в світлі ідей Болонського процесу / В. І. Андріяшин, М. С. Корець, В. К. Сидоренко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. пр.]. Сер. 13. Проблеми трудової та професійної підготовки. Вип. 1 / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова; [ред. рада: В. П. Андрущенко (голова) та ін. ; ред. кол.: Верхола А. П. та ін.]. – Київ : [Б. в.], 2005. – С .7–13.
Гедвілло О. І.Організація дослідницької роботи студентів у процесі виконання лабораторних робіт [Текст] / О. І. Гедвілло, Т. О. Баранова // Збірник наукових праць. Педагогічні науки / М-во освіти і науки України, Херсонський держ. пед. ун-т. – Херсон, 2003. – Вип. 33. – С. 254–257.
Головань М. Інформативна компетентність: сутність, структура і становлення. // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2007. – № 4. – С. 62–69.
Журавський В., Згуровський М. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої школи. – К. : Політехніка, 2003. – 200 с.
Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні :навч.-метод. посіб. / В. Г. Гетта, Р. С. Гуревич, О. М. Коберник, А. І. Терещук, Г. В. Терещук. – Умань : СПД Жовтий, 2008. – 212 c.
Компетентностный подход в педагогическом образовании : коллективная монография / под ред. В. А. Козырева, Н. Ф. Радионовой. – СПб. : Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2004. – 392 с.
Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров; под ред. Е. С. Полат. – М. : Издательский центр «Академия», 2003. – 272 с.
Филатова Л. О. Развитие преемственности школьного и вузовского образования в условиях введения профильного обучения в старшем звене средней школы / Л. О. Филатова :Дис. ... д- рапед. наук: 13.00.01 Москва, 2005 243 с. РГБ ОД, 71:05-13/294.
Яшанов С. М. Система інформативної підготовки майбутніх учителів трудового навчання :монографія / С. М. Яшанов ; за наук. ред. акад. М. І. Жалдака. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – 486 с.