ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Ганна Чирва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163564

Ключові слова:

Майбутні учителі технологічної галузі, інформатична компетентність студентів, теорії та методики навчання технічних дисциплін, професійно-орієнтоване навчання.

Анотація

У статті охарактеризовано теоретичні та практичні аспекти навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів технологічної галузі. На основі вивчення та аналізу теорії та методики навчання визначено сучасний стан проблеми підготовки майбутніх вчителів в процесі вивчення дисциплін інформатичного циклу, з’ясовано психолого-педагогічні аспекти формування інформатичної компетентності студентів. Представлено зміст, структуру та критерії сформованості інформатичної компетентності майбутніх вчителів.

Біографія автора

Ганна Чирва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Старший викладач кафедри початкової освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Андріяшин В. І. Система державної атестації майбутніх учителів трудового навчання в світлі ідей Болонського процесу / В. І. Андріяшин, М. С. Корець, В. К. Сидоренко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. пр.]. Сер. 13. Проблеми трудової та професійної підготовки. Вип. 1 / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова; [ред. рада: В. П. Андрущенко (голова) та ін. ; ред. кол.: Верхола А. П. та ін.]. – Київ : [Б. в.], 2005. – С .7–13.

Гедвілло О. І.Організація дослідницької роботи студентів у процесі виконання лабораторних робіт [Текст] / О. І. Гедвілло, Т. О. Баранова // Збірник наукових праць. Педагогічні науки / М-во освіти і науки України, Херсонський держ. пед. ун-т. – Херсон, 2003. – Вип. 33. – С. 254–257.

Головань М. Інформативна компетентність: сутність, структура і становлення. // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2007. – № 4. – С. 62–69.

Журавський В., Згуровський М. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої школи. – К. : Політехніка, 2003. – 200 с.

Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні :навч.-метод. посіб. / В. Г. Гетта, Р. С. Гуревич, О. М. Коберник, А. І. Терещук, Г. В. Терещук. – Умань : СПД Жовтий, 2008. – 212 c.

Компетентностный подход в педагогическом образовании : коллективная монография / под ред. В. А. Козырева, Н. Ф. Радионовой. – СПб. : Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2004. – 392 с.

Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров; под ред. Е. С. Полат. – М. : Издательский центр «Академия», 2003. – 272 с.

Филатова Л. О. Развитие преемственности школьного и вузовского образования в условиях введения профильного обучения в старшем звене средней школы / Л. О. Филатова :Дис. ... д- рапед. наук: 13.00.01 Москва, 2005 243 с. РГБ ОД, 71:05-13/294.

Яшанов С. М. Система інформативної підготовки майбутніх учителів трудового навчання :монографія / С. М. Яшанов ; за наук. ред. акад. М. І. Жалдака. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – 486 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Чирва, Г. (2019). ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (13), 66–72. https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163564

Номер

Розділ

Статті