ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Віта Безлюдна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163571

Ключові слова:

Підготовка майбутніх учителів, іноземна мова, теоретична підготовка, практична підготовка, методична підготовка.

Анотація

У статті розкрито зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах. Виявлено, що професійна підготовка вчителя іноземної мови складається з мовної теоретичної підготовки (знання теорії та історії іноземної мови); мовної практичної підготовки (професійно-педагогічне вдосконалення в межах школи); методичної підготовки (знання теорії та володіння навичками та вміннями працювати з мовним матеріалом при його введенні, закріпленні і активізації, формування методичного мислення). Схарактеризовано основні етапи формування професійної готовності майбутніх учителів до професійної діяльності: професійно-орієнтований, теоретико-практичний; етап використання теоретико-практичних умінь; етап формування професійної компетентності.

Біографія автора

Віта Безлюдна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Докторант Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Абдуллина О. А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования / О. А. Абдуллина. – М. : Просвещение, 1990. – 141 с.

Адольф В. А. Обновление процесса подготовки педагогов на основе моделирования профессиональной деятельности : монография / В. А. Адольф, И. Ю. Степанова. – Красноярск : КГПУ, 2005.– 214с.с. 49

Бочарникова Т. Ф. Особливості професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів іноземних мов / Т. Ф. Бочарникова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2012. – № 36. – С. 21–25. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_5.

Формування професійної іншомовної компетентності майбутніх юристів засобами іноземної мови у фаховій підготовці: [монографія] / Д. І. Демченко. – Х. : Видавець Іванченко І. С. , 2014. – 213 с.

Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. В. Кузьмина. – М. : Высш. школа, 1990. – 162 с.

Сластенин В. А. Педагогика : инновационная деятельность / В. А. Сластенин, Л. С. Подымова. – М. : Магистр, 1997. – 224 с.

Спирин Л. Ф. Теория и технология решения педагогических задач / Л. Ф. Спирин. – М. : Рос. пед. агентство, 1997. – 174 с.

Тадеєва М. І. Розвиток сучасної шкільної іншомовної освіти в країнах-членах Ради Європи: Монографія. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2011. – 432 с.

Шаповалов В. А. Модель специалиста как основа конструирования содержания образования и процесса обучения в педагогическом вузе / В. А. Шаповалов, В. И. Горовая // Непрерывное педагогическое образование. Вып. 4. – Ставрополь: СГПУ, 1994. – С. 7–9.

##submission.downloads##

Як цитувати

Безлюдна, В. (2019). ЗМІСТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (13), 80–86. https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163571

Номер

Розділ

Статті