ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ

Автор(и)

  • Ольга Ткаченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163603

Ключові слова:

Магістр, професійно-педагогічна підготовка, вищий навчальний заклад аграрного профілю.

Анотація

Стаття присвячена проблемі підготовки магістрів з агрономії до професійно-педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі аграрного профілю. Подано психолого-педагогічні характеристики професійної підготовки фахівців-аграріїв. Обґрунтовано значення щодо оволодіння магістрами аграрного профілю професійно-педагогічними знаннями, навичками та вміннями, що сприятиме професійному й особистісному зростанню, побудові індивідуальної освітньої траєкторії, вільного вибору власного професійно-педагогічного зростання.

Біографія автора

Ольга Ткаченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Посилання

Биков В. Ю. Інноваційні інструменти та перспективні напрями інформатизації освіти / В. Ю. Биков / Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: третя міжнар. наук.-конф.: [в 2ч.]. Ч. 1. – Львів : ЛДУ БЖД, 2012. – С. 14–26.

Кулько В. А. Сутність і структура готовності майбутніх аграріїв до професійної діяльності. Вісник Запорізького національного університету. Педагогіка [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.stattionline.org.ua. – Загол. з екрану. – Мова укр.

Левчук О. В. Інтеграція як необхідна умова сучасної підготовки майбутнього фахівця агропромислового комплексу / О. В. Левчук // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. – Вип. 18. – Вінниця: «Діло» ТМ, 2006. – С. 147–156.

Лігоцький А. О. Стратегія розвитку професійної освіти в Україні / А. О. Лігоцький // Вища освіта України: навч.-метод. реком. – К. : АПН України, 2014. – С. 48.

Ляска О. П. Професійно-педагогічна підготовка інженерів-педагогів в аграрному вузі / О. П. Ляска; [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://docviewer.yandex.ua/ – Загол. з екрану. – Мова укр.

Мозговий В. Л. Професійно-педагогічна готовність інженерів-педагогів аграрного профілю: теоретичний аспект / В. Л. Мозговий // Проблеми фахової підготовки інженерів-педагогів спец. «Професійне навчання»: зб. статей II Всеукр. наук.-практ. конф., 23–24 листопада 2006 р., м. Херсон / Херсонський державний університет. – Херсон, 2007. – Вип. 45. – С. 317–321.

Павлик О. Б. Формування навичок ділової комунікації у студентів на сучасному етапі розвитку освіти / О. Б. Павлик // «Вісник»: зб. наук. праць Хмельницького державного університету. – Хмельницький, 2004. – С. 48–51.

Толочко С. В. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів / С. В. Толочко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гол. ред. Є. І. Коваленко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. – С. 39–44.

Троцко Г. В. Теоретичні питання формування професійно-педагогічної готовності майбутнього вчителя / Г. В. Троцко // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992–2002: зб. наук. праць до 10-річчя АПН України / Академія педагогічних наук України. – Частина 1. – Харків : ОВС, 2002. – С. 200–209.

Штангей С. В. Професійна підготовка майбутніх агрономів на засадах компетентнісного підходу: автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.04 / С. В. Штангей. – Київ, 2012. – 20 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ткаченко, О. (2019). ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (13), 132–137. https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163603

Номер

Розділ

Статті