ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163603Ключові слова:
Магістр, професійно-педагогічна підготовка, вищий навчальний заклад аграрного профілю.Анотація
Стаття присвячена проблемі підготовки магістрів з агрономії до професійно-педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі аграрного профілю. Подано психолого-педагогічні характеристики професійної підготовки фахівців-аграріїв. Обґрунтовано значення щодо оволодіння магістрами аграрного профілю професійно-педагогічними знаннями, навичками та вміннями, що сприятиме професійному й особистісному зростанню, побудові індивідуальної освітньої траєкторії, вільного вибору власного професійно-педагогічного зростання.
Посилання
Биков В. Ю. Інноваційні інструменти та перспективні напрями інформатизації освіти / В. Ю. Биков / Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: третя міжнар. наук.-конф.: [в 2ч.]. Ч. 1. – Львів : ЛДУ БЖД, 2012. – С. 14–26.
Кулько В. А. Сутність і структура готовності майбутніх аграріїв до професійної діяльності. Вісник Запорізького національного університету. Педагогіка [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.stattionline.org.ua. – Загол. з екрану. – Мова укр.
Левчук О. В. Інтеграція як необхідна умова сучасної підготовки майбутнього фахівця агропромислового комплексу / О. В. Левчук // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. – Вип. 18. – Вінниця: «Діло» ТМ, 2006. – С. 147–156.
Лігоцький А. О. Стратегія розвитку професійної освіти в Україні / А. О. Лігоцький // Вища освіта України: навч.-метод. реком. – К. : АПН України, 2014. – С. 48.
Ляска О. П. Професійно-педагогічна підготовка інженерів-педагогів в аграрному вузі / О. П. Ляска; [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://docviewer.yandex.ua/ – Загол. з екрану. – Мова укр.
Мозговий В. Л. Професійно-педагогічна готовність інженерів-педагогів аграрного профілю: теоретичний аспект / В. Л. Мозговий // Проблеми фахової підготовки інженерів-педагогів спец. «Професійне навчання»: зб. статей II Всеукр. наук.-практ. конф., 23–24 листопада 2006 р., м. Херсон / Херсонський державний університет. – Херсон, 2007. – Вип. 45. – С. 317–321.
Павлик О. Б. Формування навичок ділової комунікації у студентів на сучасному етапі розвитку освіти / О. Б. Павлик // «Вісник»: зб. наук. праць Хмельницького державного університету. – Хмельницький, 2004. – С. 48–51.
Толочко С. В. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів / С. В. Толочко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гол. ред. Є. І. Коваленко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. – С. 39–44.
Троцко Г. В. Теоретичні питання формування професійно-педагогічної готовності майбутнього вчителя / Г. В. Троцко // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992–2002: зб. наук. праць до 10-річчя АПН України / Академія педагогічних наук України. – Частина 1. – Харків : ОВС, 2002. – С. 200–209.
Штангей С. В. Професійна підготовка майбутніх агрономів на засадах компетентнісного підходу: автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.04 / С. В. Штангей. – Київ, 2012. – 20 с.