ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ КУЛЬТУРНИХ ЦІННОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ В ПРОЦЕСІ ЇХ ПІДГОТОВКИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВШКОЛІ (з досвіду Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.13.2016.163605Ключові слова:
Студенти-філологи, культурно-дозвіллєва діяльність студентів, підготовка до культурно-дозвіллєвої діяльності студентів, культурні цінності, абсолютні цінності, національні цінності, громадянські цінності, сімейні та особисті цінності.Анотація
У статті розглядається питання формування системи культурних цінностей студентів-філологів у процесі підготовки їх до організації культурно-дозвіллєвої діяльності в школі. Ця система містить усі вартості: абсолютні вічні (загальнолюдські); національні (національно-культурні); громадянські; вартості сімейного життя; вартості особистого життя. На прикладі діяльності кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання продемонстровано, як це завдання розв’язують викладачі.
Посилання
Вишневський О. І. Теоретичні основи сучасної української педагогіки [Текст] : навч. посібник / О. І. Вишневський. – Вид. 3-є, доопрац. і доп. – К. : Знання, 2008. – 566 с.
Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
Законах України «Про освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vnz.org.ua/zakonodavstvo/110-zakon-ukrayiny-pro-osvitu.
Наумова О. С. Подготовка будущих учителей к реализации ценностей духовно-нравственной культуры / О. Наумова // Грани профессионального развития. Гуманитраный вектор. – 2015. – № 1 (41). – С. 67 – 71.
Стражний О. С. Український менталітет: Ілюзії. Міфи. Реальність. / О. С. Стражний. – К. : «Книга», 2008. – 368 с.
Соммэр Д. С. Существует ли женщина? / Соммэр Д. С – М. : «Научная книга». – 2007. – 192 с.
Шафранова О. Е. Конструирование системы Я-образов преподавателя высшей школы в процессе непрерывного образования : аксиологический подход / О. А. Шафранова // Мир науки. Культуры. Образования. – 2014. – № 1 (44). – С. 73–75.