СПЕЦИФІКА ВИЯВЛЕННЯ СЦЕНІЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Владислав Гусак Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163655

Ключові слова:

Виконавська майстерність, інструментальна підготовка, вчитель музичного мистецтва, психомоторика, ідеомоторика, сенсомоторика, психомоторна дія, автоматизація музично-ігрових рухів.

Анотація

У статті викладена сутність понять «майстерність» і «виконавська майстерність». На основі ретроспективного аналізу сучасної наукової літератури висвітлені різноманітні фактори виявлення і сфери реалізації виконавської майстерності у творчій діяльності музиканта, охарактеризовано основні компоненти структури даної дефініції та методологічні основи її формування. Автор досліджує значення активізації психомоторики у виявленні сценічно-виконавської майстерності вчителя музичного мистецтва.

Біографія автора

Владислав Гусак, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментального виконавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Андрейко О. І. Сучасні підходи до формування виконавської майстерності музиканта-інструменталіста / Оксана Іванівна Андрейко // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика». – 2009. – № 1. – С. 15–23.

Анисимов М. В. Исполнительское мастерство как интегральное индивидуально-творческое качество музыканта-духовика [Электронный ресурс] / Максим Владимирович Анисимов // Гуманитарные, социально-экономические и общественные науки : интернет-журн. – 2015. – Вып. 3–2. – С. 271–274. – Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/ n/ispolnitelskoe-masterstvo-kak-integralnoe-individualno-tvorcheskoe-kachestvo-muzykanta-duhovika – Назва з екрану.

Барсукова Н. С. Методологічні основи формування виконавської майстерності музиканта [Електронний ресурс] / Наталія Сергіївна Барсукова // Перспективы развития науки. ПОД-СЕКЦИЯ 6. Теория, практика и методы обучения : интернет-журн. – 2016. – С. 159–160. – Режим доступу: http://конференция.com.ua/files/image/ konf%2011/doklad _11_3_2_39.pdf – Назва з екрану.

Білоус В. П. Психологічні аспекти формування виконавської художньої майстерності / В. П. Білоус // Часопис Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського. – К., 2010. – Вип. 1. – С. 97–103.

Гусак В. Рухова пам’ять майбутніх учителів музики : сутність і проблеми розвитку : монографія / Владислав Гусак. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – 232 с.

Давидов М. А. Теоретичні основи формування виконавської майстерності баяніста (акордеоніста) : підручник / Микола Андрійович Давидов. – К. : Музична Україна, 2004. – 290 с.

Ергиев И. Д. Артистизм музыканта-инструменталиста : монография / Иван Дмитриевич Ергиев. – Одесса : Астропринт, 2014. – 284 с.

Загальна психологія : підручник / за заг. ред. С. Д. Максименка. – 2-е вид., переробл. і доп. – Вінниця : Нова книга, 2004. – 704 с.

Панова Н. Г. Формирование исполнительского мастерства музыканта в процессе обучения игре на гармони-хромке в училищах культуры и искусств» [Электронный ресурс] автореф. … дис. канд. искусств. наук : спец. ВАК РФ : 13.00.08 – «Теория и методика профессионального образования» / Наталья Геннадьевна Панова. – Москва, 2008. – Режим доступу : http://www.referun.com/n/formirovanie-ispolnitelskogo-masterstva-muzykanta-v-protsesse-obucheniya-igre-na-garmoni-hromke-v-uchilischah-kultury-i-i. – Назва з екрану.

Шульпяков О. Ф. Скрипичное исполнительство и педагогика / Олег Федорович Шульпяков. – СПб. : Композитор, 2006. – 496 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гусак, В. (2019). СПЕЦИФІКА ВИЯВЛЕННЯ СЦЕНІЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 34–43. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163655

Номер

Розділ

Статті