ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163657Ключові слова:
Система післядипломної освіти, навчання дорослих, професійна компетентність, професійний розвиток, освіта впродовж життя.Анотація
У статті розкрито проблему організації самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної педагогічної освіти, визначено сутність поняття «акмеологічний підхід». Описані чинники, які впливають на продуктивність організації самоосвіти вчителів музичного мистецтва. Класифіковано освітні потреби, які сприяють реалізації самоосвітньої діяльності та посилюють її практичне спрямування. Обґрунтована наукова позиція, що акмеологічний підхід в контексті самоосвіти потребує професійних знань, вмінь і вироблення відповідних морально-естетичних якостей.Посилання
Ананьев Б. Личность, субъект деятельности, индивидуальность / Б. Ананьев. – М. : «Директмедиа Паблишинг». – 2008. – 134 с.
Вакуленко В. Педагогічна акмеологія : досягнення і проблеми / В. Вакуленко // Тоталлогія – XXI століття. Лабораторія постнекласичекая методология. – К. : ЦГО НАИ України, 2006. – С. 275–287.
Достоевский Ф. Полное собрание сочинений / Ф. Достоевский. – 30 т. – Л. : Наука, 1976. – Т. 14. – 264 с.
Кузьмина Н. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н. Кузьмина. – М. : Высш. шк., 1990. – 119 с.
Олексюк О. Музична педагогіка: навч. посібник / О. Олексюк. – К. : КНУКІМ, 2006. – 119 с.
Педагогічна майстерність : підручник / за ред. І. Зязюна. – К. : СПД Богданова А., 2008. – 376 с.
Пєхота О. Індивідуальність учителя : теорія та практика / О. Пєхота. – Миколаїв : ТОВ «Фірма Іліон», 2010. – 272 с.
Пометун О. Компетентнісний підхід – найважливіший орієнтир розвитку сучасної освіти / О. Пометун // Рідна шк. – 2005. – № 1. – С. 65–69.
Сисоєва С. Педагогічна творчість : монографія / С. Сисоєва. – К. : Карвела, 1998. – 150 с.
Сухомлинський В. Сто порад вчителеві / В. Сухомлинський // Вибр. тв.: в 5 т. – К. : Рад. шк.., 1976. – Т. 2. – С. 419–654.