ОРИГІНАЛЬНИЙ РЕПЕРТУАР ЯК СКЛАДОВИЙ КОМПОНЕНТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПО КЛАСУ ДОМРИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163658Ключові слова:
Репертуар, оригінальний репертуар, домра чотирьохструнна, барвисті прийоми гри на домрі, майбутній вчитель.Анотація
У статті розглядається оригінальний репертуар як важлива складова у підготовці майбутнього вчителя по класу домри. Автор статті перелічує етапи та тенденції формування домрового оригінального репертуару для української домри. Також у публікації подано перелік оригінальних творів для чотирьохструнної домри, що досліджені в сучасних наукових доробках з позиції музикознавчого й виконавського аспектів. Доведено, що ефективність всебічного і повноцінного процесу підготовки майбутніх вчителів-домристів забезпечується єдністю теоретичного вивчення і практичного освоєння музичного матеріалу.Посилання
Білоусова С. В. Музика С. Прокоф’єва в репертуарі домриста / С. В. Білоусова // Музичне мистецтво. – Вип. 11. – Донецьк : Юго-Восток, 2011. – С. 209–217.
Білоусова Світлана. Фольклорна лінія у творах для домри В. Івка, Є. Мілки, О. Некрасова / Світлана Білоусова // Актуальні питання гуманітарних наук. – Вип. 14. – 2015. – С. 55–62.
Варламова Т. П. Формирование исполнительской техники домриста в системе непрерывного специального музыкального образования : автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук, спец. : 13.00.08 – «Теория и методика профессионального образования», 13.00.02 – «Теория и методика обучения и воспитания (музыка)» / Т. П. Варламова. – М., 2010. – 26 с.
Голяка Г. Творчість Володимира Зубицького в контексті розвитку сучасного баянного репертуару : автореферат... к. мист., спец.: 17.00.03 – «Музичне мистецтво» / Голяка Г. П. – Х. : Харківський держ. ун-т мистецтв ім. І. П. Котляревського, 2008. – 16 с.
Костенко Н. Є. Композиторська творчість як дзеркало виконавського мислення (на прикладі музики Б. Міхєєва для домри) / Н. Є. Костенко // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв: зб. наук. пр. / За ред. Даниленка В. Я. – Харків : ХДАДМ, 2009. – № 11. – С. 58–65.
Костенко Н. Є. Харківська домрова школа в контексті музично-виконавської культури України : автореферат… к. мист., спец. : 17.00.03 – «Музичне мистецтво» / Костенко Н. Є. – Харків, 2009. – 20 с.
Левицька Ірина. Навчально-виховний потенціал творів для домри Л. Матвійчук / Ірина Левицька / [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://drohobych.net/youngsc/AQGS/2012_2/14.pdf
Литвинец Т. А. Концерт № 1 для скрипки с оркестром Н. Паганини в репертуаре домриста / Т. А. Литвинец // Музичне мистецтво. – Донецьк: Юго-Восток, 2012. – Вип. 12. – С. 259–268.
Литвинець А. Т. Формування концертного репертуару домриста (до постановки проблеми) / А. Т. Литвинець // Музичне мистецтво. – Донецьк: Юго-Восток, 2008. – Вип. 8. – С. 198–206.
Мурза С. А. Нові тенденції у домровому репертуарі (на прикладі творів В. Власова) / С. А. Мурза // Музична педагогіка та виконавство : збірник статей / випуск 5 / упоряд. П. Ф. Серотюк ; за заг. ред. проф А. А. Семешка. – Тернопіль : Навчальна книга-Богдан, 2012. – С. 94–99.
Олiйник О. Л. Риторичнi засади композиторської та виконавської творчості для домри : дис. … к. мист., спец. : 17.00.03 – «Музичне мистецтво» / Олiйник О. Л. – Одеса, – 2016. – 205 с.
Репертуар. Вільна енциклопедія. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ru.wikipedia.org/wiki/Репертуар
Утина А. Н. Неостилевые тенденции в творчестве донецких композиторов / А. Н. Утина // Южно-Российский музыкальный альманах. – Выпуск 1 (14). – 2014. – С. 25–30.
Утіна А. Жанрова панорама камерно-інструментальної музики донецьких композиторів / А. Утіна // Київське музикознавство : зб. ст. – К. : НМАУ ім. П. Чайковского, 2013. – Вип. 47. – С. 151–161.
Щеглина Анастасия. Домра – академический инструмент / Анастасия Щеглина // Музыкальные инструменты. – Весна. – 2004. – С. 42–45.