ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163659Ключові слова:
Вокально-хорове навчання, диригентсько-хорові дисципліни, методичні засади, майбутні вчителі музичного мистецтва, педагогічні принципи.Анотація
У статті розглядається проблема вокально-хорового навчання як основи професійного становлення майбутнього вчителя музичного мистецтва. Проблема вокального навчання аналізується з різних напрямках суспільних наук. Важливе значення надається теоретичному обґрунтуванню педагогічних принципів вокально-хоровового навчання, а саме: опори на національне спрямування, поетапно-ейдетичної організації навчання, інтегративності змісту диригентсько-хорових дисциплін, мистецько-освітньої рефлексії у процесі відтворення художніх образів хорової музики та дається характеристика кожному з принципів.Посилання
Абдуллин Э. Б. Теория музыкального образования: учеб. для студентов высш. пед. учебн. заведений / Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. – М. : Издательский центр «Академия», 2004. – 336 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устинович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.
Козир А. В. Професійна майстерність учителів музики: теорія і практика формування в системі багаторівневої освіти / А. В. Козир. – К. : НПУ, 2008. – 380 с.
Орлов В. Ф. Професійне становлення вчителів мистецьких дисциплін: теорія і технологія: [монографія] / Валерій Федорович Орлов – К. : Наукова думка, 2003. – 262, [1] с.
Падалка Г. М. Педагогіка мистецтв (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Галина Микитівна Падалка. – К. : Освіта України, 2008. – 274 с.
Рудницька О. П. Педагогіка загальна та мистецька: навч. посіб. / О. П. Рудницька. – К. : ТОВ «Інтерпроф», 2002. – 270 с.
Селевко Г. В. Современные образовательные технологии: [учебн. пособие] / Селевко Г. В. – М. : Народное образование, 1998. – 256 с.
Станиславский К. С. Работа актера над собой / Константин Сергеевич Станиславский. – М. : Искусство, 1985. – Ч. І.: Работа актера над собой в творческом процессе переживания. – 1985. – 472 с.