ТВОРЧА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ В ІНСТРУМЕНТАЛЬНОМУ ВИКОНАННІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163665Ключові слова:
Творча інтерпретація музичного твору, інструментальне виконання, музикант-інструменталіст, освітня технологіяАнотація
Стаття присвячена розгляду змісту та сутності інтерпретації музичних творів в інструментальному виконанні, обґрунтовується її роль у становленні майбутнього музиканта-виконавця. Автор розглядає три етапи художньо-інтерпретаційної взаємодії: граматична та психологічна інтерпретація тексту; історична інтерпретація тексту; побудова теоретичної моделі тексту та створення виконавської концепції твору. Зазначено, що володіння різними технічними прийомами і досвідом виконавської діяльності дозволить музикантові глибоко і повністю розкрити авторський задум виконуваного твору.Посилання
Бондаревская Е., Кульневич С. Педагогика: личность в гуманистических теориях и системах воспитания: Учеб. пособие для студентов средних и высших пед. учебн. заведений, слушателей ИПК и ФПК / Е. Бондаревская, С. Кульневич – Ростов-н/Д: Творческий центр «Учитель», 1999. – 560 с.
Бобкова О. В. Общекультурное развитие школьников как педагогическая проблема / О. В. Бобкова // Гуманитарные науки и образование. – 2011. – № 1(5). – С. 33–36.
Гофман И. Фортепьянная игра. Ответы и вопросы о фортепьянной игре / И. Гофман. – Москва : Музгиз, 1961. – 224 с.
Замкин П. В. Проблема культурной продуктивности личности в меняющейся социокультурной ситуации / П. В. Замкин // Гуманитарные науки и образование. – 2011. – № 4(8). – С. 13–17.
Нейгауз Г. Г. Об искусстве фортепианной игры: записки педагога / Г. Г. Нейгауз. – Москва : Музыка, 1988. – 240 с.
Савшинский С. И. Пианист и его работа / С. И. Савшинский. – Москва : Классика-ХХІ, 2002. – 239 с.