ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ХУДОЖНЬОГО СПРИЙНЯТТЯ

Автор(и)

  • Лі Лань Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163672

Ключові слова:

Відчуття, музичний твір, образ, психологія, сприйняття, художнє сприйняття.

Анотація

Стаття присвячена аналізу різних психологічних теорій, поглядів та наукових позицій з проблеми визначення сутності та особливостей художнього сприйняття. З’ясовано, що в наш час дана проблема досліджується багатьма науками: філософією, психологією, педагогікою, музикознавством. Відзначено, що вивчення предмету сприйняття залежить від розвитку культури, змінюється протягом історичного часу, збагачується зусиллями як окремих діячів, так і наукових шкіл. Розглянуто основні психологічні теорії сприйняття та визначення сучасних науковців стосовно даного феномену.

Біографія автора

Лі Лань, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Аспірантка Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Посилання

Узнадзе Д. Общая психология / Д. Н. Узнадзе : [пер. с грузинсого Е. Чомихидзе] – М. : Смысл, 2004. – 412 с.

Холопова В. Н. Музыкальное содержание: зов культуры – наука-педагогика / В. Н. Холопова // Муз. академия. – 2001. – №2 – С. 34–41.

Элькин Д. Г. Восприятие времени / Д. Г. Элькин – М. : Мзд-во АПН, 1962. – С. 210–238.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лань, Л. (2019). ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ХУДОЖНЬОГО СПРИЙНЯТТЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 97–103. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163672

Номер

Розділ

Статті