ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ХУДОЖНЬОГО СПРИЙНЯТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163672Ключові слова:
Відчуття, музичний твір, образ, психологія, сприйняття, художнє сприйняття.Анотація
Стаття присвячена аналізу різних психологічних теорій, поглядів та наукових позицій з проблеми визначення сутності та особливостей художнього сприйняття. З’ясовано, що в наш час дана проблема досліджується багатьма науками: філософією, психологією, педагогікою, музикознавством. Відзначено, що вивчення предмету сприйняття залежить від розвитку культури, змінюється протягом історичного часу, збагачується зусиллями як окремих діячів, так і наукових шкіл. Розглянуто основні психологічні теорії сприйняття та визначення сучасних науковців стосовно даного феномену.Посилання
Узнадзе Д. Общая психология / Д. Н. Узнадзе : [пер. с грузинсого Е. Чомихидзе] – М. : Смысл, 2004. – 412 с.
Холопова В. Н. Музыкальное содержание: зов культуры – наука-педагогика / В. Н. Холопова // Муз. академия. – 2001. – №2 – С. 34–41.
Элькин Д. Г. Восприятие времени / Д. Г. Элькин – М. : Мзд-во АПН, 1962. – С. 210–238.
##submission.downloads##
Як цитувати
Лань, Л. (2019). ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ХУДОЖНЬОГО СПРИЙНЯТТЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 97–103. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163672
Номер
Розділ
Статті