ЕТАПНІСТЬ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КОМПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Микола Пічкур Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163675

Ключові слова:

Композиція, етапність, методика навчання, майбутній учитель образотворчого мистецтва.

Анотація

Розкрито методику навчання композиції на ціннісно-орієнтаційному, емоційно-оцінному та процесуально-операційному етапах системи фахової підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, зокрема, рекомендовано до використання сукупність традиційних, активних та евристичних дидактичних методів, а також наведено фрагмент проведення лекційного заняття й зміст завдань лабораторного практикуму з формальної композиції.

Біографія автора

Микола Пічкур, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри  образотворчого мистецтва Уманського державного  педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Архангельский С. И. Лекции по научной организации ученого процесса в высшей школе / С. И. Архангельский. – М. : Высш. шк., 1976. – 200 с.

Выготский Л. С. Психология искусства. Анализ эстетической реакции / Л. С. Выготский. – М. : Лабиринт, 1997. – 416 с.

Глазычев В. Л. Композиция как мыслительная деятельность / В. Л. Глазычев // Теория композиции в советской архитектуре. – М. : Строй издат, 1986. – С. 213–225.

Григор’єва В. Б. Формування навичок композиційної діяльності на початковому етапі навчання (в системі підготовки художників-педагогів) : Дис.... канд. пед. наук, спец. : 13.00.04 / Валентина Борисівна Григор’єва. – Одеса, 1998. – 197 с.

Есипов В. Н. Развитие композиционных способностей в процессе обучения изобразительному искусству / В. Н. Есипов // Развитие творческих способностей на занятиях изобразительного искусства: сб. начн. трудов. – М. : МГПУ, 1983. – С. 41–50.

Легенький Ю. Г. Культурология изображения (опыт композиционного синтеза) / Ю. Г. Легенький. – К. : ДАЛПУ, 1995. – 411 с.

Рябчук Л. В. Формування стильових уявлень майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі роботи над історичною композицією / Л. В. Рябчук // Актуальні питання мистецької педагогіки. – 2014. – Вип. 3. – С. 112–116.

Сухомлинський В. О. Розмова з молодим директором / В. О. Сухомлинський. – К. : Рад. шк., 1988. – 284 с.

Шорохов Е. В. Композиция: Учебник / Е. В. Шорохов. – М. : Просвещение, 1986. – 207 с.

Шорохов Е. В. Предмет композиции / Е. В. Шорохов // Пути повышения уровня теоретической и практической подготовки учителя изобразительного искусства : меж вуз. сб. научных трудов. – М. : Изд-во МГПИ, 1985. – С. 125–135.

##submission.downloads##

Як цитувати

Пічкур, М. (2019). ЕТАПНІСТЬ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КОМПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 104–112. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163675

Номер

Розділ

Статті