ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА УМІНЬ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163680Ключові слова:
Самоорганізація, уміння художньо-творчої самоорганізації, вчитель музичного мистецтва.Анотація
З’ясовано, що вміння самоорганізації є універсальною групою умінь, які можуть бути застосовані в різних сферах професійної діяльності, в тому числі в галузі мистецької освіти. Досліджено зміст умінь художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва, які розглядаються у взаємозв’язку трьох ключових груп: цільової, рефлексивної та особистісної. Зроблено висновок, що дані вміння формуються з урахуванням рівня розвитку пізнавальної активності, креативності мислення і специфіки розв’язуваних студентами фахових завдань у площині художньо-творчої діяльності.Посилання
Дуднік Н. Ю. Формування у майбутніх учителів умінь професійної самоорганізації: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Ю. Дуднік ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. – К., 2010. – 20 с.
Жигирь В. И. Подготовка будущего менеджера образования к самоорганизации профессиональной деятельности / В. И. Жигирь // Научно-исследовательские публикации : [научный журнал]. – Воронеж : ВЭЛБОРН. – 2014. – № 9 (13). – С. 24–33.
Ишков А. Д. Развитие уровня самоорганизации профессиональной деятельности. [Електронний ресурс] / А. Д. Ишков. – Режим доступу: http://euis.mgsu.ru/organizations/RealizDogovorov/ realizatsiya-2009/2009-4-polnye/11.4.1.12-uroven-samoorg-polnaya.pdf
Мерко Н. Психологічні основи формування вмінь самоорганізації студентів вищих навчальних закладів. [Електронний ресурс] / Н. Мерко. – Режим доступу: http://masters.kubg.edu.ua/index.php/gi/ article/view/90#.WBA3sNKLTIV
Платонов К. К. О знаниях, навыках и умениях / К. К. Платонов // Советская педагогика. – 1963. – №11. – С. 98–103.
Фридман Л. М., Кулагина И. Ю. Формирование у учащихся общеучебных умений / Л. М. Фридман. М. : Просвещение, 1991. – 288 с.