САМОСТІЙНА РОБОТА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ З ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Автор(и)

  • Наталія Шульгач Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163682

Ключові слова:

Англійська мова, граматична компетентність, граматична навичка, граматична структура, друга іноземна мова, майбутній вчитель, навчально-методичний комплекс, самостійна робота.

Анотація

Стаття присвячена підготовці майбутніх учителів іноземних мов у ВНЗ. Розглянуті проблеми навчання студентів, які другий рік вивчають англійську мову як другу іноземну. Уточнено склад, зміст та етапи формування англомовної граматичної компетентності. Представлено особливості та засоби формування англомовних рецептивних та репродуктивних граматичних навичок у самостійній позааудиторній роботі майбутніх учителів. Запропоновано комплекси вправ для самостійної роботи з англійської мови як другої іноземної, а також змодельоване поетапне формування англомовної граматичної компетентності.

Біографія автора

Наталія Шульгач, Київський національний лінгвістичний університет

Викладач кафедри германських і романських мов Київського національного лінгвістичного університету

Посилання

Барышников Н. В. Методика обучения второму иностранному языку в школе / Н. В. Барышников – М. : Просвещение, 2003. – 183 с.

Бим И. Л. Концепция обучения второму иностранному языку (немецкому на базе английского) : [учеб.пособие] / И. Л. Бим. – Обнинск: Титул, 2001. – 48 с.

Бориско Н. Ф. Теоретические основы создания учебно-методических комплексов для языковой межкультурной подготовки учителей иностранных языков (на материале интенсивного обучения немецкому языку): дис. … докт. пед. наук : 13.00.02 / Бориско Наталья Федоровна. – К., 2000. – 508 с.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / [наук. ред. С. Ю. Ніколаєва]. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.

Збірник завдань з розвитку навичок граматики англійської мови для студентів ІІІ курсу, які вивчають англійську мову як другу іноземну / укл. : Шульгач н. В., Шимко Г. А., Птуха В. А. – К. : Видавничий центр КНЛУ, 2010. – 193 с.

Зимняя И. А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке / Ирина АлексеевнаЗимняя. – М. : Просвещение, 1978. – 159 с.

Зимняя И. А. Педагогическая психология : учебник для вузов/ Ирина Алексеевна Зимняя. – [второе доп., испр. и перераб. изд]. – М. : Логос, 2001. – 384 с.

Коробейнікова Т. І. Психолінгвістичні передумови формування компетенції майбутніх учителів у діалогічному мовленні на заняттях з другої іноземної мови / Т. І. Коробейнікова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного ун-ту ім. Павла Тичини. – Умань, 2011. – Вип. 39. – Ч.1. – С. 150–158.

Методика формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції : курс лекцій : [навч.-метод. посіб. для студ. мовних спец. осв.-кваліф. рівня «магістр»] / [Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. ]; за ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2011. – 344 с.

Орловська Л. К. Формування граматичної компетенції в усному мовленні на засадах інтегрованого навчання у майбутніх учителів англійської мови: дис. …канд. пед. наук : 13.00.02 / Орловська Лідія Костянтинівна. – К., 2010. – 305 с.

Програма з англійської мови для університетів / інститутів (п’ятирічний курс навчання) : проект / кол. авт. : С. Ю. Ніколаєва, М. І. Соловей, Ю. В. Головач та ін.. – Вінниця : Нова книга, 2001. – 246 с.

Робоча програма з англійської мови як другої іноземної (спеціальність «Мова і література») / І. Ф. Буфан, В. О. Коломієць, Т. Э. Шевченко. – К. : КНЛУ, 2009. – 49 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Шульгач, Н. (2019). САМОСТІЙНА РОБОТА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ З ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 130–137. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163682

Номер

Розділ

Статті