СПЕЦИФІКА ТЕХНІЧНИХ ПРИЙОМІВ СПІВУ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРАКТИЧНІЙ РОБОТІ ЗІ ШКІЛЬНИМ ХОРОМ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163684Ключові слова:
Техніка співу, прийоми звуковедення, хор, вчитель музичного мистецтва.Анотація
У статті розглядаються питання оволодіння технічними прийомами співу в сегменті вокального звуковедення, що відповідають штрихам legato, non-legato, staccato, marcato, portamento, співу з закритим ротом на сонорні приголосні «м», «н», порушені питання виконавської техніки основних видів динамічних відтінків, рухливих нюансів, переносу звукових позицій, а також подаються методичні поради щодо їх застосування у практичній роботі вчителя музичного мистецтва зшкільним хоровим колективомПосилання
Пігров К. Керування хором. – К., 1962.– 220 c.
Попов В., Соколов В. Школа хорового пеня. – М. : Музыка, 1987. – 161 c.
Огороднов Д. Музыкально-певческое воспитание детей в общеобразовательной школе. –К., 1989. – 165 c.
Струве Г. Школьный хор. –М.: Просвещение, 1981. – 192 с.
Стулова Т. Теория и практика работы с детским хором. – М. : Гуманит. изд. Центр Владос, 2002. – 176 с.
Хлєбнікова Л. Методика хорового співу у початковій школі. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006.– 216 c.
Чесноков П. Хор и управление им. – М. : Музгиз, 1961. – 240 c.
##submission.downloads##
Як цитувати
Ятло, Л., & Ятло, Л. (2019). СПЕЦИФІКА ТЕХНІЧНИХ ПРИЙОМІВ СПІВУ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРАКТИЧНІЙ РОБОТІ ЗІ ШКІЛЬНИМ ХОРОМ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 146–153. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163684
Номер
Розділ
Статті