СУТНІСТЬ НАБУТТЯ СТУДЕНТАМИ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Зоя Сирота Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Всеволод Сирота Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163688

Ключові слова:

Художньо-творча компетентність, інтерактивні технології навчання, проективне моделювання, мистецька освіта.

Анотація

У статті розглядається сутність набуття студентами художньо-творчої компетентності засобами інтерактивних технологій навчання. Окреслюється необхідність пошуку нових форм і методів удосконалення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя у системі мистецької освіти. Висвітлюється практична художньо-творча самореалізація студентів, формування у них міжпредметних естетичних і предметних компетентностей. Репрезентовано пріоритетний напрям у мистецькій освіті – створення і реалізація соціокультурних проектів.

Біографії авторів

Зоя Сирота, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук Уманського державного  педагогічного університету імені Павла Тичини

Всеволод Сирота, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри  образотворчого мистецтва Уманського державного  педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія: Підручник. – К. : Либідь, 1998. – 560 с.

Грабовська С. Л. Інтерактивне навчання у вузі: проблеми і перспективи. // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна – Вип. 15- 4.2. – С. 171–176.

Дзюбенко О. Г. Вопросы формирования дискуссионной речи (Постановка проблемы. Поиск путей разрешения). – Тернополь: НИИ «Проблемы человека», 1992. – 536 с.

Левитес Д. Г. Практика обучения: современные образовательные технологии. – М.; Воронеж, 1998.

Освітні технології. Навчально-методичний посібник / За загальною редакцією О. М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2001.

Осмоловская И. М. Проблемы развития дидактики в информационном обществе // Инновации в образовании. – 2009. – № 6. – С. 4–19.

«Моделі навчання» (для студентів педагогічних спеціальностей). За Ред. Г. С. Кашманової. Серія: навчально-методичні матеріали, випуск 5 – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002.

Масол Л. М. Методика навчання мистецтва у початковій школі : Посібник для вчителів / Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, Е. В. Бєлкіна, О. В. Калініченко, І. В. Руденко. – Х. : Веста : Видавництво «Ранок», 2006. – 256 с.

Про вивчення предметів художньо-естетичного циклу у 2002–2003 навчальному році: [«Мистецтво», авт. Л. Масол та ін.; «Художня культура», 10–11 кл., авт. Л. Масол, Н. Миропольська] // Мистецтво. та освіта. – 2002. – №3. – С. 2–3.

Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие. – М. : Народное образование, 1998.

Юдин В. В. ІІедагогическая технология. – Ярославль, 1997.

Ярошенко О. Г. Групова навчальна діяльність школярів: теорія і методика. – К. : Партнер, 1997. – 193 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сирота, З., & Сирота, В. (2019). СУТНІСТЬ НАБУТТЯ СТУДЕНТАМИ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 169–175. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163688

Номер

Розділ

Статті