СУТНІСТЬ НАБУТТЯ СТУДЕНТАМИ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163688Ключові слова:
Художньо-творча компетентність, інтерактивні технології навчання, проективне моделювання, мистецька освіта.Анотація
У статті розглядається сутність набуття студентами художньо-творчої компетентності засобами інтерактивних технологій навчання. Окреслюється необхідність пошуку нових форм і методів удосконалення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя у системі мистецької освіти. Висвітлюється практична художньо-творча самореалізація студентів, формування у них міжпредметних естетичних і предметних компетентностей. Репрезентовано пріоритетний напрям у мистецькій освіті – створення і реалізація соціокультурних проектів.Посилання
Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія: Підручник. – К. : Либідь, 1998. – 560 с.
Грабовська С. Л. Інтерактивне навчання у вузі: проблеми і перспективи. // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна – Вип. 15- 4.2. – С. 171–176.
Дзюбенко О. Г. Вопросы формирования дискуссионной речи (Постановка проблемы. Поиск путей разрешения). – Тернополь: НИИ «Проблемы человека», 1992. – 536 с.
Левитес Д. Г. Практика обучения: современные образовательные технологии. – М.; Воронеж, 1998.
Освітні технології. Навчально-методичний посібник / За загальною редакцією О. М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2001.
Осмоловская И. М. Проблемы развития дидактики в информационном обществе // Инновации в образовании. – 2009. – № 6. – С. 4–19.
«Моделі навчання» (для студентів педагогічних спеціальностей). За Ред. Г. С. Кашманової. Серія: навчально-методичні матеріали, випуск 5 – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2002.
Масол Л. М. Методика навчання мистецтва у початковій школі : Посібник для вчителів / Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, Е. В. Бєлкіна, О. В. Калініченко, І. В. Руденко. – Х. : Веста : Видавництво «Ранок», 2006. – 256 с.
Про вивчення предметів художньо-естетичного циклу у 2002–2003 навчальному році: [«Мистецтво», авт. Л. Масол та ін.; «Художня культура», 10–11 кл., авт. Л. Масол, Н. Миропольська] // Мистецтво. та освіта. – 2002. – №3. – С. 2–3.
Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие. – М. : Народное образование, 1998.
Юдин В. В. ІІедагогическая технология. – Ярославль, 1997.
Ярошенко О. Г. Групова навчальна діяльність школярів: теорія і методика. – К. : Партнер, 1997. – 193 с.