ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Світлана Бондаренко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163717

Ключові слова:

Виконавська інтерпретація, інтерпретаційне мислення, виконавські здібності, виконавська типологія

Анотація

Проблема формування інтерпретаційного мислення є однією з ключових у дослідженнях мистецтвознавців, педагогів, психологів. Аналіз досліджень проблеми дає можливість пізнати природу та особливості виконавського мислення, закономірності його формування та розвитку. У статті охарактеризовані основні принципи відображення специфічних рис творчої особистості виконавця у процесі інтерпретаційного мислення. Розглянуті та проаналізовані практичні поради видатних музикантів-педагогів, які сприятимуть удосконаленню виконавської майстерності майбутнього вчителя музики.

Біографія автора

Світлана Бондаренко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри інструментального виконавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Выготский Л. С. Психология искусства / Л. С. Выготский. – СПб. : Азбука, 2000. – 416 с.

Гринчук І. Проблеми музичного мислення: теорія і методика розвитку. Діалектика музичного логосу та ейдосу: Навчально-методичний посібник / Гринчук І., Бурська О. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2008. – 224 с.

Жайворонок Н. Б. Музичне виконавство як феномен музичної культури: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Н. Б. Жайворонок; Київський національний університет культури і мистецтв. – К., 2006. – 16 с.

Карнаухова Т. И. Теоретические аспекты исполнительской интерпретации музыкального образа в процессе подготовки педагога-музыканта / Т. И. Карнаухова // Вестник ТГПИ. Гуманитарные науки. – 401с.

Кочнева Т. Г. Объективное и субъективное в музыкальной интерпретации / Т. Г. Кочнева. – М., 2005.

Г. Нейгауз «Об искусстве фортепианной игры», М. – 2003., – 185 с.

С. Савшинский «Работа пианиста над музыкальным произведением» – М. – 2001. – 160 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бондаренко, С. (2019). ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 176–183. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163717

Номер

Розділ

Статті