ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163717Ключові слова:
Виконавська інтерпретація, інтерпретаційне мислення, виконавські здібності, виконавська типологіяАнотація
Проблема формування інтерпретаційного мислення є однією з ключових у дослідженнях мистецтвознавців, педагогів, психологів. Аналіз досліджень проблеми дає можливість пізнати природу та особливості виконавського мислення, закономірності його формування та розвитку. У статті охарактеризовані основні принципи відображення специфічних рис творчої особистості виконавця у процесі інтерпретаційного мислення. Розглянуті та проаналізовані практичні поради видатних музикантів-педагогів, які сприятимуть удосконаленню виконавської майстерності майбутнього вчителя музики.Посилання
Выготский Л. С. Психология искусства / Л. С. Выготский. – СПб. : Азбука, 2000. – 416 с.
Гринчук І. Проблеми музичного мислення: теорія і методика розвитку. Діалектика музичного логосу та ейдосу: Навчально-методичний посібник / Гринчук І., Бурська О. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2008. – 224 с.
Жайворонок Н. Б. Музичне виконавство як феномен музичної культури: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Н. Б. Жайворонок; Київський національний університет культури і мистецтв. – К., 2006. – 16 с.
Карнаухова Т. И. Теоретические аспекты исполнительской интерпретации музыкального образа в процессе подготовки педагога-музыканта / Т. И. Карнаухова // Вестник ТГПИ. Гуманитарные науки. – 401с.
Кочнева Т. Г. Объективное и субъективное в музыкальной интерпретации / Т. Г. Кочнева. – М., 2005.
Г. Нейгауз «Об искусстве фортепианной игры», М. – 2003., – 185 с.
С. Савшинский «Работа пианиста над музыкальным произведением» – М. – 2001. – 160 с.