ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ

Автор(и)

  • Гао Іюань Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163719

Ключові слова:

Особистісний потенціал, інноваційний потенціал, педагог-музикант, педагогічні умови.

Анотація

У статті розглядається проблема формування інноваційного потенціалу студентів вищих навчальних закладів мистецького спрямування як стрижневого елементу їх фахової підготовки. На основі результатів теоретичного дослідження розкривається поняття інноваційного потенціалу як системоутворюючого компонента особистісного потенціалу майбутніх педагогів-музикантів. Обґрунтовано педагогічні умови формування інноваційного потенціалу педагогів-музикантів у процесі їх підготовки до виконання професійних функцій у системі мистецької освіти.

Біографія автора

Гао Іюань, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Аспірант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Посилання

Гончарова О. А. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. А. Гончарова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. – К., 2008. – 20 с.

Євсович Р. В. Гуманізація та гуманітаризація вищої освіти в Україні: історичний аспект [Електронний ресурс] / Р. В. Євсович // Духовність особистості. – 2012. – Вип. 5. – С. 79–87. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_5_12

Ильина Н. Ф. Развитие инновационного потенциала образовательного учреждения [Електронний ресурс] / Н. Ф. Ильина // Вестник Томского гос. пед. ун-та, 2009. – № 5(83). – c. 53–56. – Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/razvitie-innovatsionnogo-potentsiala-obrazovatelnogo-uchrezhdeniya

Кириленко К. М. Теоретичні і методичні основи формування інноваційної культури майбутніх культурологів у вищому навчальному закладі : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Кириленко Катерина Михайлівна; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. – Київ, 2015. – 471 с.

Лисакова І. Філософія освіти: гуманістичний вимір [Електронний ресурс] / І. Лисакова // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2012. – № 6(2). – С. 279–284. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6(2)__42.

Чорней І. Д. Формування готовності студентів до інноваційної виховної діяльності з молодшими школярами у процесі педагогічної практики: автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.07 – теорія і методика виховання / Чорней Ірина Дмитрівна ; Ін-т проблем виховання НАПН України. – Київ, 2012. – 19 с.

Шапран О. І. Система інноваційної підготовки майбутнього вчителя в умовах навчально-науково-педагогічних комплексів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О. І. Шапран ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2008. – 40 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Іюань, Г. (2019). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 184–190. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163719

Номер

Розділ

Статті