СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ХУДОЖНЬО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СКРИПАЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163723Ключові слова:
Музикант-виконавець, компетентність, майстерність, виконавська компетентність, виконавська майстерність, художньо-виконавська компетентність.Анотація
У статті розглядаються особливості формування художньо-виконавської компетентності скрипалів в рамках професійної підготовки музикантів-виконавців, що дає змогу враховувати їх при закладанні освітньо-кваліфікаційної бази і новоутворень вітчизняної освіти, а також висвітлюється сутність понять компетентність, майстерність та здійснено аналіз компонентної структури художньо-виконавської компетентності скрипалів при різних рівнях сформованості творчо-виконавських здібностей.Посилання
Асафьев Б. В. Музыкальная форма как процесс. Изд. 2. / Ред., вст. ст. и коммент. Е. Орловой. JL : Музыка, 1971. Кн. 1 и 2. – 376 с.
Берлянчик М. Основы воспитания начинающего скрипача Санкт-Петербург, 2000. – 253 с.
Білоус В. П. Психологічні аспекти формування виконавської художньої майстерності : навч.-метод. посіб. – К. : ДАКККіМ, 2009.
Выготский Л. С. Психология искусства / Л. С. Выготский, – М. : Современное слово, 1998. – 480 c.
Нейгауз Г. Г. Об искусстве фортепианной игры: Записки педагога / Г. Г. Нейгауз. 5-е изд. М. : Музыка, 1988. – 238 с.
Равен Дж. Компетентность в современном обществе / Дж. Равен // Издательство Когито-Центр, 2002. – 400 c.
Сигал И. М. Формирование музыкальной компетентности будущих хормейстеров [Текст] / И. М. Сигал // Самара: Издательство Самарского научного центра РАН, 2010. – Т. 12. – N3. – 264 c.
Толковый словарь русского языка / Под ред. Д. Н. Ушакова. — М.: Гос. ин-т «Сов. энцикл.»; ОГИЗ; Гос. изд-во иностр. и нац. слов., 1935–1940.