ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАЦІЇ МИСТЕЦТВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163724Ключові слова:
Майбутній вчитель музичного мистецтва, музично-естетичний досвід, структура музично-естетичного досвіду, інтеграція мистецтв.Анотація
У статті висвітлено особливості формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання на мистецьких факультетах вищої школи. Обґрунтовано та розроблено структуру музично-естетичного досвіду майбутнього учителя музики засобами інтеграції мистецтв. Визначено об’єкт, мету та завдання дослідження, розкрито методи та описано компетентності, набуті в процесі формування музично-естетичного досвіду засобами інтеграції мистецтв.Посилання
Гризоглазова Т. И. Формирование нравственного опыта младших школьников средствами музыкальной сказки. Дисс. … канд. пед. наук: 13.00.01. – К., 1994. – 133 с.
Завадская Т. Н. Формирование музыкально-эстетического опыта младших школьников: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.01. Киев. пед. ин-т им. М. П. Драгоманова. – К., 1993. – 195 с.
Зязюн І. А. Естетичний досвід особи. Формування і сфери вияву. – К. : Вища школа, 1976. – 172 с.
Каган М. С. Опыт системного анализа человеческой деятельности. // Философские науки. – 1990. – № 5.–С. 43–53.
Карась Г. В. Формування естетичного досвіду старшокласників у фольклорних колективах: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01. – Ів.-Франківськ, 1996. – 234 с.
Масол Л. М.Методика навчання мистецтва у початковій школі: Посібник для вчителів 2006. – 256 с.
Олексюк О. Н. Формирование нравственно-эстетического опыта студентов вузов культуры в художественно-творческих коллективах: Дисс. канд. пед. наук: 13.00.01. – К., 1988. – 204 с.
Скорик Т. В. Формування естетичного досвіду студентів засобами музики: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. – К., 1998. – 169 с.
Хлебик С. Р. Формирование нравственно-эстетического опыта младших школьников средствами искусства: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.01 – К., 1992. – 227 с.
Шевнюк О. Л. Формування художньо-естетичного досвіду майбутнього вчителя: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01. – К., 1995. – 202 с.