ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163725Ключові слова:
Творчий потенціал, формування творчого потенціалу, рівні сформованості, майбутній учитель хореографії.Анотація
У статті проаналізовано стан розробленості проблеми формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. З’ясовано сутність і структуру творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. Уточнено зміст ключових понять дослідження. Визначено рівні (низький, середній, високий) сформованості творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії, який розглядається автором як динамічний цілеспрямований процес кількісних і якісних змін особистісних характеристик студента, під різнобічним впливом якого відбувається зростання творчих сил особистості майбутнього фахівця.Посилання
Большая советская энциклопедия / Под. ред. Б. А. Введенского, редкол.: Н. Н. Аничков [и др.]. – 2-е изд. – М. : Большая советская энциклопедия. – Т. 42: Татары-Топрик. – 1956. – 669 с.
Воєводін В. В. Педагогічні умови становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців в оркестровому класі: автореф. дис... канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / В. В. Воєводін; Київський національний ун-т культури і мистецтв. – К., 2007. – 21 с.
Герц І. І. Хореографічне мистецтво у процесі розвитку художньо-творчого потенціалу студента / І. І. Герц // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. – К. : Міленіум, 2009. – Вип. 23. – С. 224–229.
Гладышев Г. М. Педагогические условия духовно-творческого потенциала будущего художника-педагога:дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.01 / Гладышев Геннадий Михайлович. – Оренбург, 2000. – 204 c.
Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень: монографія / за ред. В. О. Моляко, О. Л. Музики. – Житомир: Вид-во Рута, 2006. – 320 с.
Клепіков О. І. Основи творчості особи / О. І. Клепіков , І. Т. Кучерявий. – К. : Вища школа, 1996. – 295 с.
Кузьмина Н. В. Творческий потенциал специалиста / Кузьмина Н.В. // Гуманизация образования. – 1995. – №1. – С. 41–53.
Кучерявий І. Т. Творчість – основа розвитку потенційних джерел особистості / І. Т. Кучерявий, О. І. Клепіков. – К. : Вища школа, 2000. – 288 с.
Куценко С. В. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю: дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.07 – Теорія і методика виховання / С. В. Куценко; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань, 2015. – 315 с.
Моляко В. О. Психологічна теорія творчості / В. О. Моляко // Обдарована дитина. – 2004. – № 6. – С. 2–9.
Овчинников В. Ф. Научно-технический прогресс и развитие творческого потенциала работника / В. Ф. Овчинников – Л., 1974. – 279 с.
Отич О. М. Педагогіка мистецтва у розвитку творчого потенціалу педагога позашкільного навчального закладу / О. М. Отич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. – Київ, 2011. – Вип. 3. – Ч. 1. – С. 52–60.
Рындак В. Г. Непрерывное образование и развитие творческого потенциала учителя: монография / В. Г. Рындак. – М. : Педагогический вестник, 1997. – 244 с.
Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості: підручник / С. О. Сисоєва. – К. : Міленіум, 2006. – 344 с.
Степанов С. Ю. Рефлексивная практика творческого развития человека и организаций / С. Ю. Степанов. – М. : Наука, 2000. – 174 с.
Таранцева О. О. Формування фахових умінь майбутніх учителів хореографії засобами українського народного танцю: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 / О. О. Таранцева. – К., 2002. – 20 с.
Шамрина Е. А. Развитие творческого потенциала будущих учителей образовательной области «Искусство» (в системе педагогического образования): автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.08 / Е. А. Шамрина. – М., 2006. – 19 с.