ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Сергій Куценко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163725

Ключові слова:

Творчий потенціал, формування творчого потенціалу, рівні сформованості, майбутній учитель хореографії.

Анотація

У статті проаналізовано стан розробленості проблеми формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. З’ясовано сутність і структуру творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. Уточнено зміст ключових понять дослідження. Визначено рівні (низький, середній, високий) сформованості творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії, який розглядається автором як динамічний цілеспрямований процес кількісних і якісних змін особистісних характеристик студента, під різнобічним впливом якого відбувається зростання творчих сил особистості майбутнього фахівця.

Біографія автора

Сергій Куценко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Посилання

Большая советская энциклопедия / Под. ред. Б. А. Введенского, редкол.: Н. Н. Аничков [и др.]. – 2-е изд. – М. : Большая советская энциклопедия. – Т. 42: Татары-Топрик. – 1956. – 669 с.

Воєводін В. В. Педагогічні умови становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців в оркестровому класі: автореф. дис... канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / В. В. Воєводін; Київський національний ун-т культури і мистецтв. – К., 2007. – 21 с.

Герц І. І. Хореографічне мистецтво у процесі розвитку художньо-творчого потенціалу студента / І. І. Герц // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. – К. : Міленіум, 2009. – Вип. 23. – С. 224–229.

Гладышев Г. М. Педагогические условия духовно-творческого потенциала будущего художника-педагога:дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.01 / Гладышев Геннадий Михайлович. – Оренбург, 2000. – 204 c.

Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень: монографія / за ред. В. О. Моляко, О. Л. Музики. – Житомир: Вид-во Рута, 2006. – 320 с.

Клепіков О. І. Основи творчості особи / О. І. Клепіков , І. Т. Кучерявий. – К. : Вища школа, 1996. – 295 с.

Кузьмина Н. В. Творческий потенциал специалиста / Кузьмина Н.В. // Гуманизация образования. – 1995. – №1. – С. 41–53.

Кучерявий І. Т. Творчість – основа розвитку потенційних джерел особистості / І. Т. Кучерявий, О. І. Клепіков. – К. : Вища школа, 2000. – 288 с.

Куценко С. В. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю: дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.07 – Теорія і методика виховання / С. В. Куценко; Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань, 2015. – 315 с.

Моляко В. О. Психологічна теорія творчості / В. О. Моляко // Обдарована дитина. – 2004. – № 6. – С. 2–9.

Овчинников В. Ф. Научно-технический прогресс и развитие творческого потенциала работника / В. Ф. Овчинников – Л., 1974. – 279 с.

Отич О. М. Педагогіка мистецтва у розвитку творчого потенціалу педагога позашкільного навчального закладу / О. М. Отич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. – Київ, 2011. – Вип. 3. – Ч. 1. – С. 52–60.

Рындак В. Г. Непрерывное образование и развитие творческого потенциала учителя: монография / В. Г. Рындак. – М. : Педагогический вестник, 1997. – 244 с.

Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості: підручник / С. О. Сисоєва. – К. : Міленіум, 2006. – 344 с.

Степанов С. Ю. Рефлексивная практика творческого развития человека и организаций / С. Ю. Степанов. – М. : Наука, 2000. – 174 с.

Таранцева О. О. Формування фахових умінь майбутніх учителів хореографії засобами українського народного танцю: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 / О. О. Таранцева. – К., 2002. – 20 с.

Шамрина Е. А. Развитие творческого потенциала будущих учителей образовательной области «Искусство» (в системе педагогического образования): автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.08 / Е. А. Шамрина. – М., 2006. – 19 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Куценко, С. (2019). ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 212–220. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163725

Номер

Розділ

Статті