ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ФОЛЬКЛОРНОЇ ПРАКТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163731Ключові слова:
Професійна компетентність, компетенція, українська народна музична творчість, фольклорна практикаАнотація
Обґрунтовано доцільність використання компетентнісного підходу у професійному навчанні майбутніх учителів музичного мистецтва. Розглянуто підходи до тлумачень понять «компетентність» і «компетенція», визначено основні принципи організації фольклорної практики для формування професійної мистецької компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва, що передбачає розвинений інтерес до художньо-пізнавальної діяльності; широку ерудованість у системі національної і світової художньої культури, що дає змогу майбутньому фахівцю успішно здійснювати професійні функції.Посилання
Великий тлумачний словник сучасноїукраїнськоїмови / укл. і гол.ред. Т. В. Бусел. – К.;Ірпінь : ВТФ «Перун», 2004. – 1140 с.
Волошко Л. Б. Професійна компетентність студентів як предмет психолого-педагогічного аналізу / Л. Б. Волошко // Збірник наукових праць Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2005. – Т. 48. – 279 с.
Карпова Л. Г. Сутність професійної підготовки викладача / Л. Г. Карпова // Педагогічна підготовка викладачів вищих навчальних закладів : матеріали міжвузівської науково-практичної конференції – Харків : ОВС, 2002. – 164 с.
Козлова Е. В. Підготовка студентів музично-педагогічного факультету до активізації навчальної діяльності школярів на уроках музики / Е. В. Козлова // Професійна підготовка студентів педагогічного інституту. – К. : Вища школа, 1981. – С. 173–180.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: Світовий досвід / Під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : КІС, 2004. – 112 с.
Олексюк О. М., Кондратенко Г. Г., Ляшенко О. Д. Вступ до спеціальності: Навч. посіб. – К., 2011 р. – С. 102–117.