ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163740Ключові слова:
Хореографічно-педагогічна освіта, етапи становлення, танцювальні колективи, науково-методична діяльність, інноваційна педагогічна модель підготовки майбутнього вчителя хореографіїАнотація
У статті розглянуто основні етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. У результаті дослідження проаналізовано еволюцію основних етапів становлення хореографічної спеціальності в університеті; визначено роль танцювальних колективів на всіх етапах становлення хореографічно-педагогічної освіти; розглянуто науково-методичну діяльність викладачів кафедри хореографії та художньої культури УДПУ в контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти.Посилання
Андрощук Л. М. Наукова діяльність кафедри як аспект професійної підготовки майбутніх учителів хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти / Л. М. Андрощук / Проблеми освіти: наук.-метод. зб. / Інститут модернізації змісту освіти МОН України. – Київ, 2016. – Вип. 86. – 544 с. – С. 14–21
Андрощук Л. М. Діяльність народного аматорського колективу в системі хореографічно-педагогічної освіти / Л. М. Андрощук / Теоретико-методологічні, медико-біологічні аспекти в хореографії та спорті: метод. посібн. / упоряди. О. А. Плахотнюк // О. Плахотнюк, І Аксьонова, Л. Андрощук та ін.. – Львів : СПОЛОМ, 2016. – 180 с.
Бех І. Д. Особистісно-орієнтована модель виховання, як науковий конструкт [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/3/vupysk_21.pdf
Євтух М. Б. Пріоритети професійної підготовки вчителя в системі університетської освіти / М. Б. Євтух, М. І. Соловей, Є. С. Спіцин, З. М. Шалік.[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_science_ arhiv_pn_n4_2009_st_8/
Зязюн І. А. Краса педагогічної дії: [навч. посібник]. / І. А. Зязюн, Г. М. Сагач – К. : Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. – 302 с.
Масол Л. М. Концептуальні засади формування змісту загальної мистецької освіти в контексті державних стандартів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_ pedagog_probl_silsk_shkolu/1/visnuk_3.pdf
Народний аматорський ансамбль народного танцю «Яворина» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mpf.udpu.org.ua/yavoryna/
Народний аматорський ансамбль сучасного танцю «Візаві» [Електронний ресурс ]. – Режим доступу: http://mpf.udpu.org.ua/vizavi/
Олексюк О. М. Педагогіка духовного потенціалу особистості: сфера музичного мистецтва: [навч. посібник]. / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. – К.; Знання України, 2004. – 263 с.
Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька: [навч. посібник]. – К. : ТОВ «Інртерпроф», 2002. – 270 с.
Сухомлинська О. В. Історія педагогіки як наука і як навчальний предмет: актуальні проблеми [Електронний ресурс ]. – Режим доступу: http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/3/vupysk_25.pdf
Указ Президента України Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс ]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013