ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ

Автор(и)

  • Людмила Андрощук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163740

Ключові слова:

Хореографічно-педагогічна освіта, етапи становлення, танцювальні колективи, науково-методична діяльність, інноваційна педагогічна модель підготовки майбутнього вчителя хореографії

Анотація

У статті розглянуто основні етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. У результаті дослідження проаналізовано еволюцію основних етапів становлення хореографічної спеціальності в університеті; визначено роль танцювальних колективів на всіх етапах становлення хореографічно-педагогічної освіти; розглянуто науково-методичну діяльність викладачів кафедри хореографії та художньої культури УДПУ в контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти.

Біографія автора

Людмила Андрощук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент, завдувач кафедри хореографічної та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Андрощук Л. М. Наукова діяльність кафедри як аспект професійної підготовки майбутніх учителів хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти / Л. М. Андрощук / Проблеми освіти: наук.-метод. зб. / Інститут модернізації змісту освіти МОН України. – Київ, 2016. – Вип. 86. – 544 с. – С. 14–21

Андрощук Л. М. Діяльність народного аматорського колективу в системі хореографічно-педагогічної освіти / Л. М. Андрощук / Теоретико-методологічні, медико-біологічні аспекти в хореографії та спорті: метод. посібн. / упоряди. О. А. Плахотнюк // О. Плахотнюк, І Аксьонова, Л. Андрощук та ін.. – Львів : СПОЛОМ, 2016. – 180 с.

Бех І. Д. Особистісно-орієнтована модель виховання, як науковий конструкт [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/3/vupysk_21.pdf

Євтух М. Б. Пріоритети професійної підготовки вчителя в системі університетської освіти / М. Б. Євтух, М. І. Соловей, Є. С. Спіцин, З. М. Шалік.[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_science_ arhiv_pn_n4_2009_st_8/

Зязюн І. А. Краса педагогічної дії: [навч. посібник]. / І. А. Зязюн, Г. М. Сагач – К. : Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. – 302 с.

Масол Л. М. Концептуальні засади формування змісту загальної мистецької освіти в контексті державних стандартів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_ pedagog_probl_silsk_shkolu/1/visnuk_3.pdf

Народний аматорський ансамбль народного танцю «Яворина» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mpf.udpu.org.ua/yavoryna/

Народний аматорський ансамбль сучасного танцю «Візаві» [Електронний ресурс ]. – Режим доступу: http://mpf.udpu.org.ua/vizavi/

Олексюк О. М. Педагогіка духовного потенціалу особистості: сфера музичного мистецтва: [навч. посібник]. / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. – К.; Знання України, 2004. – 263 с.

Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька: [навч. посібник]. – К. : ТОВ «Інртерпроф», 2002. – 270 с.

Сухомлинська О. В. Історія педагогіки як наука і як навчальний предмет: актуальні проблеми [Електронний ресурс ]. – Режим доступу: http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/3/vupysk_25.pdf

Указ Президента України Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс ]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013

##submission.downloads##

Як цитувати

Андрощук, Л. (2019). ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 274–282. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163740

Номер

Розділ

Статті