ВИТОКИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ СЛУХОВОЇ УВАГИ ОСОБИСТОСТІ В МУЗИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Світлана Миколінська НПУ імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163744

Ключові слова:

Ретроспектива, слухова увага, музична діяльність, сприймання та виконання музики.

Анотація

У статті подано ретроспективний розгляд питання дослідження проблеми слухової уваги у теорії та практиці музичної освіти, аналізується її роль та вплив на процес і результат сприймання та виконання музики. Слухова увага в музичній діяльності невіддільно пов’язана з музичним слухом. Позиції науковців ґрунтуються на твердженні про музично-слухову діяльність як стрижня всіх видів музичної діяльності, і роль слухової уваги полягає у забезпеченні чіткого, усвідомленого відображення музичного звучання та його засвоєння.

Біографія автора

Світлана Миколінська, НПУ імені М. П. Драгоманова

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики музичної освіти хорового співу і диригування факультету мистецтв імені А. Авдієвського НПУ імені М. П. Драгоманова

Посилання

Асафьев Б. В. Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании / Борис Владимирович Асафьев. – [2-е изд.]. – Л. : Музыка, 1973. – 144 с.

Баренбойм Л. А. Музыкальная педагогика и исполнительство: статьи и очерки / Лев Аронович Баренбойм. – Л.: Музыка, 1974. – 336, [2] c.

Кабалевский Д. Б. Как рассказать детям о музыке / Д.Б. Кабалевский. – М. : Просвещение, 2005. – 224 с.

Раввінов О. Г. Методика хорового співу в школі / Олександр Григорович Раввінов. – [Вид. 2]. – К. : Музична Україна, 1971. – 124 с.

Стулова Г. П. Дидактические основы обучения пению: Учебное пособие / Стулова Галина Павловна. – М. : МГПИ им. В. И. Ленина, 1988. – 69 с.

Шацкая В. Н. Музыкально-эстетическое воспитание детей и юношества / Валентина Николаевна Шацкая. – М. : Педагогика, 1975. – 200 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Миколінська, С. (2019). ВИТОКИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ СЛУХОВОЇ УВАГИ ОСОБИСТОСТІ В МУЗИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 301–307. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163744

Номер

Розділ

Статті