РОЗВИТОК МУЗИЧНОГО ВИКОНАВСТВА В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163752Ключові слова:
Музичне виконавство, виконавська школа, соціокультурний простір, культурна традиція.Анотація
У статті розглядаються питання функціонування українського музичного виконавства. Акцентується увага на розкритті сутності виконавської школи як культурної традиції. Вивчений та врахований історичний досвід, здійснений аналіз процесів розвитку музичного виконавства, яке необхідне для визначення соціальної обумовленості його функціонування, ідентифікації як частини культурного фонду нації, а також проаналізовано музичне виконавство яке є одним з унікальних явищ культури, яке формувалось і вдосконалювалось як специфічний вид людської діяльності.Посилання
Дедусенко Ж. В. Виконавська піаністична школа як рід культурної традиції / Ж. В. Дедусенко: автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Національна муз. академія України ім. П. Чайковського. – К., 2002. – 20 с.
Куржева Т. І. Польські піаністи у Львові та їх внесок у розвиток фортепіанного виконавства та педагогіки (80-ті рр. XIX ст. – 40-і рр. XX ст.) / Т. І. Куржева: автореф. дис... канд. мистецтв.: 17.00.01 / Львівська держ. муз. академія ім. М. Лисенка. – Л., 2006. – 17 с.
Катрич О. Поняття стильового «архетипу» в композиторській та виконавській творчості / О. Катрич // Київське музикознавство. Вип. 2. – К, 1999. – С. 127.
Козаренко О. В. М. В. Лисенко як основоположник української національної музично мови / О. В. Козаренко: дис.... канд. мистецтвознавства. – К, 1993. – С. 11–17
Рощина Т. Деякі проблеми української школи піанізму на рубежі століть / Т. Рощина // Наук. вісник НМАУ. – Вип. 14. Музичне музикознав. – Кн. 6. – К., 2000. – С. 41–49.
Рощина Т. Минуле і сьогодення київської фортепіанної школи в контексті вітчизняної муз. культури / Т. Рощина // Київське музикознавство: Зб. статей. – Вип. 6. – К., 2001. – С. 178–189.
Снєгірьов О. М. Піаністи України ХХ ст. / О. М. Сненірьов / Київське держ. вище муз. училище ім. Р. М. Гліера та ін. – К., 2001. – 157 с.