ДОСВІД УКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ XVIII СТ. У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ПРІОРИТЕТІВ РОЗВИТКУ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163753Ключові слова:
Досвід, музиканти-педагоги, мистецька освіта, культуроцентризм, україноцентризм, прогресивні надбання.Анотація
У статті охарактеризовано прогресивні надбання музичної освіти ХVIII ст. на українських землях, актуалізовано досвід музикантів-педагогів означеного періоду в сучасних соціокультурних умовах, а також означено націєзберігаючі потенційні можливості досягнень відомих музикантів – основоположників культуроцентризму в мистецькій освіті – з позиції впливу на пріоритети розвитку сучасної мистецької освіти. Доведено, що на сучасному етапі мистецька педагогіка, мистецька освіта містить величезний державо-націєтворчий потенціал, формує духовність і патріотизм нації, громадянську позицію кожної особистості.Посилання
Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття). – К. : «Райдуга», 1994. – 37 с.
Енциклопедія українознавства; за ред. В.Кубійовича. – Перев. в Україні. – Т.1. – Л. : «Молоде життя», НТШ ім. Т. Шевченка, 1993. – 460 с.
Олексюк О. М. Музична педагогіка: навч. посіб. / Ольга Миколаївна Олексюк. – К. : КНУКіМ, 2006. – 275 с.
Основні компетенції для навчання протягом усього життя –європейські еталонні рамки. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/994_975/.
Семчишин М. Тисяча років української культури / М. Семчишин. – К.: АТ «Друга рука» МП «Фенікс», 1993. – 550 с.
Дилецький М. Граматика музикальна. – Київ, 1970. – С. 50.
##submission.downloads##
Як цитувати
Філіпчук, Н. (2019). ДОСВІД УКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ XVIII СТ. У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ПРІОРИТЕТІВ РОЗВИТКУ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 331–339. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163753
Номер
Розділ
Статті