МОДЕРНІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ТА МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ

Автор(и)

  • Катерина Кузан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163755

Ключові слова:

Індивідуалізація, індивідуалізація професійної підготовки, модернізація, міждисциплінарність, міждисциплінарне дослідження, освітня програма, наукова діяльність.

Анотація

У статті здійснено аналіз сучасних підходів до розвитку і модернізації вищої освіти. Визначено, що підготовку висококваліфікованих фахівців, конкурентноспроможних на ринку праці, варто здійснювати в умовах індивідуалізації процесу навчання. Практичну реалізацію цього процесу можна забезпечити за рахунок створення індивідуалізованих освітніх програм. Обґрунтовано важливість використання міждисциплінарного підходу як у професійній підготовці, так і у формуванні готовності до наукової діяльності студентів.

Біографія автора

Катерина Кузан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Бурлакова Т. В. Индивидуализация профессиональной подготовки студентов в педагогическом вузе : автореф. дис. на соиск. ученой степени докт. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Бурлакова Татьяна Вячеславовна – Ярославль, 2009. – 44 с.

Князева Е. Н. Транисциплинарные стратегиии иследований / Е. Н. Князева // Междисциплинарные исследования в гуманитарных науках. Вестник ТГПУ. – 2011 – № 10 (112) – с. 193–201.

Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.

Прасол Н. О. Індивідуалізація професійної підготовки майбутніх учителів / Н. О. Прасол. // Науковий вісник МДУ імені В. О. Сухомлинського. – С. 151–157.

Проніна О. П. Гносеологія вектора формування духовного простору/ О. П. Проніна // Проблеми освіти: Науково-методичний збірник – К.: Науково-методичний центр вищої освіти, 2001. – Вип. 24. – С. 166–174.

Стратегія інтеграції України до Європейського Союзу [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/ show/615/98.

Указ президента Про національну доктрину розвитку освіти [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/347/2002.

Międzywydziałowe Indywidualne Studia Humanistyczne [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.dzielo.pl/pl/strona/ 190/miedzywydzialowe-indywidualne-studia-humanistyczne.

Nicolescu B. The Transdisciplinary Evolution of the University Condition for Sustainable Development [Electronic resource]. – URL: http://ciret-transdisciplinarity.org/bulletin/b12c8.php.

Wrońska A. Jak wyróżnić się w tłumie absolwentów? Idź na studia międzywydziałowe! [Електронний ресурс] / A. Wrońska. – 2012. – Режим доступу до ресурсу: http://www.edulandia.pl/studia/ 1,118573,11939706,Jak_wyroznic_sie_w_tlumie_absolwentow__Idz_na_studia.html.

Wydział «Artes Liberales» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.uw.edu.pl/uniwersytet/wydzialy-i-jednostki/wydzial-artes-liberales/.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кузан, К. (2019). МОДЕРНІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ТА МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 340–346. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163755

Номер

Розділ

Статті