СТИМУЛЮВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО МУЗИЧНОГО ВИКОНАВСТВА ЯК ПРОВІДНА УМОВА НАСТУПНОСТІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Лань Сін Цзюнь Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163756

Ключові слова:

Виконавська діяльність, інтерес, музичне виконавство, пізнання, потреба, емоції, студенти.

Анотація

У статті обґрунтовується, що наступність фортепіанного навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України можлива за умови стимулювання інтересу до музичного виконавства. Визначено, що інтерес відіграє істотну роль у будь-якій діяльності людини як форма вияву матеріальних і духовних потреб. У всіх проявах і на всіх етапах розвитку інтерес характеризується трьома характеристиками: позитивною емоцією по відношенню до діяльності; наявністю пізнавального компоненту цієї діяльності; наявністю мотиву діяльності.

Біографія автора

Лань Сін Цзюнь, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Аспірантка Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Посилання

Бурлина О. Я. О понятии «музыкальный интерес». / О. Я. Бурлина. // Музыка в социалистическом обществе. – Л., 1975. – Вып. 2. – С. 63–73.

Гришанович Н. М. Музыкальные интересы в формировании познавательной деятельности подростков на уроках музыки./ Н. М. Гришанович : автореферат диссертации на … канд. пед. наук. – М., 1980. – 20 с.

Морозова Н. Г. Учителю о познавательном интересе. / Н. Г. Морозова. – М. : Знание, 1979. – 91 с.

Печко Л. П. Эстетическая культура и воспитания человека. / Л. П. Печко. – М. : ВНМЦ, 1991. – 102 с.

Хрестоматия по истории философии: учеб. пособие для вузов / В. А. Башкалова, В. Е. Гарпушкин и др. – В 3ч. Ч.1. – М. : «Владос», 1997. – 445 с.

Цукерман В. С. Музыка и слушатель. Опыт социологического исследования / В. С. Цукерман – М. : Музыка, 1972. – 208 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Цзюнь, Л. С. (2019). СТИМУЛЮВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО МУЗИЧНОГО ВИКОНАВСТВА ЯК ПРОВІДНА УМОВА НАСТУПНОСТІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 347–352. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163756

Номер

Розділ

Статті