ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ПРОФЕСІЙНОГО САМОПІЗНАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЇХНІЙ ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ

Автор(и)

  • Ілона Палагута Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163758

Ключові слова:

Педагогічна підтримка, професійне самопізнання, педагогічне середовище, фахова підготовка, мікросоціальне середовище, внутрішній потенціал, професійна спрямованість, самовдосконалення, професійний саморозвиток.

Анотація

У статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного самопізнання майбутніх учителів. Пояснюються труднощі входження майбутнього вчителя у професійну діяльність. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка». Висвітлено напрямки реалізації педагогічної діяльності з метою підтримки особистості того, хто навчається та виховується. Висвітлено і охарактеризовано основні чинники, які спричиняють труднощі, що виникають в професійному житті майбутнього вчителя.

Біографія автора

Ілона Палагута, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Акмаев Л. Р. Основные тенденции развития непрерывного педагогического образования в Великобритании, последняя четверть ХХ века: дис… канд. пед. наук : 13.00.01 / Ленар Рустамович Акмаев. – М. : РГБ, 2003. – 183 с.

Газман О. С. Педагогическая поддержка детей в образовании как инновационная проблема / О. С. Газман // Новые ценности образования: десять концепций и эссе. – М. : Инноватор, 1995. – 58 с.

Маралов В. Г. Основы самопознания и саморазвития: учеб. Пособие для студ. сред. пед. учеб. заведений / В. Г. Маралов. – М. : Издат. Центр «Академия», 2002. – С. 99–189.

Педагогические технологии : учеб. пособие для студ. пед. спец-тей / под. общей ред. В. С. Кукушина. – Серия «Педагогическое образование». – Ростов н/Д : издат. Центр «Март», 2002. – 189 с.

Career entry and development profile 2007/8. – London: Teacher training and development agency, 2007. – 14 p.

Statutory guidance on induction for newly qualified teachers in England. – London: Crown. – 2008. – 56 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Палагута, І. (2019). ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ПРОФЕСІЙНОГО САМОПІЗНАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЇХНІЙ ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 364–369. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163758

Номер

Розділ

Статті