ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ПРОФЕСІЙНОГО САМОПІЗНАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЇХНІЙ ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163758Ключові слова:
Педагогічна підтримка, професійне самопізнання, педагогічне середовище, фахова підготовка, мікросоціальне середовище, внутрішній потенціал, професійна спрямованість, самовдосконалення, професійний саморозвиток.Анотація
У статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного самопізнання майбутніх учителів. Пояснюються труднощі входження майбутнього вчителя у професійну діяльність. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка». Висвітлено напрямки реалізації педагогічної діяльності з метою підтримки особистості того, хто навчається та виховується. Висвітлено і охарактеризовано основні чинники, які спричиняють труднощі, що виникають в професійному житті майбутнього вчителя.Посилання
Акмаев Л. Р. Основные тенденции развития непрерывного педагогического образования в Великобритании, последняя четверть ХХ века: дис… канд. пед. наук : 13.00.01 / Ленар Рустамович Акмаев. – М. : РГБ, 2003. – 183 с.
Газман О. С. Педагогическая поддержка детей в образовании как инновационная проблема / О. С. Газман // Новые ценности образования: десять концепций и эссе. – М. : Инноватор, 1995. – 58 с.
Маралов В. Г. Основы самопознания и саморазвития: учеб. Пособие для студ. сред. пед. учеб. заведений / В. Г. Маралов. – М. : Издат. Центр «Академия», 2002. – С. 99–189.
Педагогические технологии : учеб. пособие для студ. пед. спец-тей / под. общей ред. В. С. Кукушина. – Серия «Педагогическое образование». – Ростов н/Д : издат. Центр «Март», 2002. – 189 с.
Career entry and development profile 2007/8. – London: Teacher training and development agency, 2007. – 14 p.
Statutory guidance on induction for newly qualified teachers in England. – London: Crown. – 2008. – 56 p.