ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИЯВЛЕННЯ І ПІДТРИМКИ ПРОФІЛІВ ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163764Ключові слова:
Інтелектуальна обдарованість, профілі обдарованості, здібності, середовище, нейромедіатор серотонін.Анотація
Названо зарубіжних дослідників інтелектуальної обдарованості учнів. Сформульовано поняття «обдарованість». Обгрунтовано профілі обдарованості: академічної, естетичної, практичної. Сформульовано нові теоретичні положення щодо профілів обдарованості. Здійснено характеристику кожної зі здібностей. Обґрунтовано середовищний науковий підхід до виокремлення профілів здібностей. Розумові здібності співвіднесено з компетенціями, здатністю до вирішення проблем, умінням пристосовуватися до середовища різними органами чуттів. Запропоновано способи створення педагогічно доцільного середовища для виявлення і підтримки розвитку профілів обдарованості учнів.Посилання
Гарднер Х. Структура разума: теория множественного интеллекта / Ховард Гарднер. – М. : ООО «И. Д. Вильяс, 2007. – 512 с.
Фізіологія: підручник для студ. вищ. мед. навч. закладів / В. Г. Шевчук. – Вінниця : Нова Книга, 2015. – 448 с.
Етимологічний словник української мови: у 7т. / редкол.: О. С. Мельничук (голов. ред.) [та ін.] – К. : Наук. думка, 1983. – С. 32, 531.
Серотонин – гормон счастья. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: medzeit.ru/nejromediatory/serotonin-gormon-schastya.html
Доша-тест. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: scriptures.ru/ayurveda/know_qs. htm
Armstrong, T. (1994). Multiple Intelligences in the Classroom. Alexandria, Va.: ASCD.[Электронный ресурс]. – Режим доступа: (www.thomasarmstrong.com ).
##submission.downloads##
Як цитувати
Тименко, В. (2019). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИЯВЛЕННЯ І ПІДТРИМКИ ПРОФІЛІВ ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 378–387. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163764
Номер
Розділ
Статті