ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИЯВЛЕННЯ І ПІДТРИМКИ ПРОФІЛІВ ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ

Автор(и)

  • Володимир Тименко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163764

Ключові слова:

Інтелектуальна обдарованість, профілі обдарованості, здібності, середовище, нейромедіатор серотонін.

Анотація

Названо зарубіжних дослідників інтелектуальної обдарованості учнів. Сформульовано поняття «обдарованість». Обгрунтовано профілі обдарованості: академічної, естетичної, практичної. Сформульовано нові теоретичні положення щодо профілів обдарованості. Здійснено характеристику кожної зі здібностей. Обґрунтовано середовищний науковий підхід до виокремлення профілів здібностей. Розумові здібності співвіднесено з компетенціями, здатністю до вирішення проблем, умінням пристосовуватися до середовища різними органами чуттів. Запропоновано способи створення педагогічно доцільного середовища для виявлення і підтримки розвитку профілів обдарованості учнів.

Біографія автора

Володимир Тименко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доктор педагогічних наук, проф. кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Гарднер Х. Структура разума: теория множественного интеллекта / Ховард Гарднер. – М. : ООО «И. Д. Вильяс, 2007. – 512 с.

Фізіологія: підручник для студ. вищ. мед. навч. закладів / В. Г. Шевчук. – Вінниця : Нова Книга, 2015. – 448 с.

Етимологічний словник української мови: у 7т. / редкол.: О. С. Мельничук (голов. ред.) [та ін.] – К. : Наук. думка, 1983. – С. 32, 531.

Серотонин – гормон счастья. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: medzeit.ru/nejromediatory/serotonin-gormon-schastya.html

Доша-тест. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: scriptures.ru/ayurveda/know_qs. htm

Armstrong, T. (1994). Multiple Intelligences in the Classroom. Alexandria, Va.: ASCD.[Электронный ресурс]. – Режим доступа: (www.thomasarmstrong.com ).

##submission.downloads##

Як цитувати

Тименко, В. (2019). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИЯВЛЕННЯ І ПІДТРИМКИ ПРОФІЛІВ ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 378–387. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163764

Номер

Розділ

Статті