ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАВСЬКО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Чень Кай Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163767

Ключові слова:

Магістри музичного мистецтва, виконавсько-просвітницька підготовка, музичне виконавство, вербальна інтерпретація.

Анотація

У статті розкривається характеристика виконавсько-просвітницької діяльності педагога в галузі музичного мистецтва. Визначені її функції та розглянуті основні форми. Автор підкреслює органічну єдність виконання музичних творів та вербальної інтерпретації в процесі спілкування з різною віковою категорією. Проаналізовані недоліки, які зустрічаються у виконавсько-просвітницькій практиці студентів-магістрантів. Пропонуються рекомендації щодо підвищення їх лекторської майстерності, вміння підготувати емоційну та насичену бесіду.

Біографія автора

Чень Кай, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Аспірант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Посилання

Давидов М.А. Теоретичні основи формування виконавської майстерності баяніста// Микола Олексійович Давидов. – К.; Музична Україна, 1997,

Исполнительская практика как форма профессиональной 1989. – 76с.

Кабалевский Д.Б. Воспитание ума и сердца: кн. для учителя//Дмитрий Борисович Кабалевский, – М.: Просвещение, 1981. – 192с.

Корыхалова Н.П. В общении с музыкой: статьи и рецензии разных лет. –СПб.: Композитор. – Санкт-Петербург, 2011. – 392 с.

Кузнецова О.А. Художественно-просветительский опыт в странах западной Европы и США 2-ой половины XX века / О.А. Кузнецова // Вестник Международного Совета по музыкально-художественному образованию. – 2004. – С.84-89.

Ражников В.Г. Резервы музыкальной педагогики// В.Г. Ражников. – М.: Знание, 1980, 96 с..

##submission.downloads##

Як цитувати

Кай, Ч. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАВСЬКО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (14), 388–395. https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163767

Номер

Розділ

Статті