ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАВСЬКО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.14.2016.163767Ключові слова:
Магістри музичного мистецтва, виконавсько-просвітницька підготовка, музичне виконавство, вербальна інтерпретація.Анотація
У статті розкривається характеристика виконавсько-просвітницької діяльності педагога в галузі музичного мистецтва. Визначені її функції та розглянуті основні форми. Автор підкреслює органічну єдність виконання музичних творів та вербальної інтерпретації в процесі спілкування з різною віковою категорією. Проаналізовані недоліки, які зустрічаються у виконавсько-просвітницькій практиці студентів-магістрантів. Пропонуються рекомендації щодо підвищення їх лекторської майстерності, вміння підготувати емоційну та насичену бесіду.Посилання
Давидов М.А. Теоретичні основи формування виконавської майстерності баяніста// Микола Олексійович Давидов. – К.; Музична Україна, 1997,
Исполнительская практика как форма профессиональной 1989. – 76с.
Кабалевский Д.Б. Воспитание ума и сердца: кн. для учителя//Дмитрий Борисович Кабалевский, – М.: Просвещение, 1981. – 192с.
Корыхалова Н.П. В общении с музыкой: статьи и рецензии разных лет. –СПб.: Композитор. – Санкт-Петербург, 2011. – 392 с.
Кузнецова О.А. Художественно-просветительский опыт в странах западной Европы и США 2-ой половины XX века / О.А. Кузнецова // Вестник Международного Совета по музыкально-художественному образованию. – 2004. – С.84-89.
Ражников В.Г. Резервы музыкальной педагогики// В.Г. Ражников. – М.: Знание, 1980, 96 с..